• Äldre 21 Sep 21:35
    615 visningar
    5 svar
    5
    615

    Vi unga som försöker bli gravida!

    Hej! Jag är en 19 årig tjej som har försökt att bli gravid 7 månader men inte kommit någonstans, jag är gift med världens bästa man och vi båda kollade upp oss så att det inte var något fel på oss men allting visade bra. Är så himla trött på att få mens varenda månad och vi längtar sååå efter en liten<3

  • Svar på tråden Vi unga som försöker bli gravida!
  • Äldre 21 Sep 22:44
    #1

    7 månader är ju genomsnittet och det är alldeles fullt normalt att det tar dryga året. Har ni verkligen gjort utredning så här tidigt? Svårt räknas det absolut inte som! Ni kommer säkert att lyckas,det har ju inte gått så länge än att ni ö.h.t ska börja misströsta. Glad

  • Äldre 30 Sep 21:22
    #2

    Hej!

    Jag är 18år och jag och min man är inne på vårat nionde försök:/ ja när mensen kommer varje månad vill man ju bara dö typ..

    Hur kollade ni upp så att det inte var fel på er, vart gjorde ni det?:)

  • Äldre 1 Oct 16:08
    #3

    Åh det är så jobbigt när man försöker och försöker och ingenting händer, vi kollade faktiskt upp oss i vårt hemland och det är i Serbien, här frågar dom inte så mycket utan vi gick dit och gjorde massa tester och gjorde gynundersökning osv, men dom sa att vi båda såg bra ut och att vi inte hade något fel.

    Prickar ni in varje ägglossning eller hur gör ni?

  • Äldre 3 Oct 19:51
    #4
    valentinaaaa skrev 2014-10-01 16:08:34 följande:

    Åh det är så jobbigt när man försöker och försöker och ingenting händer, vi kollade faktiskt upp oss i vårt hemland och det är i Serbien, här frågar dom inte så mycket utan vi gick dit och gjorde massa tester och gjorde gynundersökning osv, men dom sa att vi båda såg bra ut och att vi inte hade något fel.

    Prickar ni in varje ägglossning eller hur gör ni?


    Va skönt det måste vara att veta att det inte är något fel på någon av er!

    Jag har en såndär mens-app haha där det står vilka dagar som man är fertil och när man har ägglossning osv så vi har kört med den:)

    Har du och din man fasta jobb eller studerar ni?:)
  • Äldre 3 Oct 22:52
    #5
    Nyfikeeen skrev 2014-10-03 19:51:56 följande:

    Va skönt det måste vara att veta att det inte är något fel på någon av er!

    Jag har en såndär mens-app haha där det står vilka dagar som man är fertil och när man har ägglossning osv så vi har kört med den:)

    Har du och din man fasta jobb eller studerar ni?:)


    haha har också en mens-app, vad heter den appen du använder? =) vi håller på & fixa visum åt min man så för tillfället är vi i Serbien men annars så har jag inte jobb :)
Svar på tråden Vi unga som försöker bli gravida!