• Anonym (6)

    Bara haft sex med min man och är 39 år

    Jag har varit tillsammans med min man sedan tidig tonår och har bara haft sex med honom och han bara med mig. Vi har ett väldigt bra sexliv. Jag har inte velat ha med någon annan tidigare då jag är en otrygg person med skit i bagaget. Jag har tidigare velat ha uppmärksamheten av andra killar men inget mer. Men nu börjar jag bli sugen på en annan. Men jag är ju faktist gift och vi har det jättebra.

    Samtidigt så börjar man känna att man blir gammal och kanske aldrig får bli nyförälskad och ha sex med någon annan igen. Men man kan ju inte gå ifrån ett äktenskap för en sån här grej, eller hur? Men sex är en stark kraft.Någon annan med erfarenhet eller tankar?

  • Svar på tråden Bara haft sex med min man och är 39 år
  • In trouble

    Inbox om du vill prata om det, så slipper du alla moralkakor :)

  • Masken84

    Gräset är inte grönare på andra sidan. Och om du bara haft en? Ni är ju lyckliga vad spelar det för roll? Vill du sabba allt för en känsla?

  • Anonym (6)

    Nej, vi har det ju så bra. Och jag förstår att gräset inte är grönare på andra sidan. Fast det är väl bra att jag får höra det också. Men jag har ett sånt behov av att bli bekräftad, få synas. Få känna de där starka känslorna

  • Anonym (Jag också)

    Jag har inte heller haft sex med någon annan än min man, och inte vill jag ha det heller. Jag är också hans enda, och det känns speciellt! Alla har ju inte behovet av att leka av sig. Tänk vad din man känner sig speciell :)

  • Anonym (dash)
    Anonym (6) skrev 2014-09-21 23:34:28 följande:

    De flesta har ju fått leka av sig


    Fast det där med att leka av sig är liksom ingen fakta. Man har inget man behöver leka av sig.
    Det är liksom bara sex, det är inte så spännande egentligen. Sen är sällan ens bra om det inte är med någon man känner bra.
    Sen visst vill man ha bekräftelse, men man får inte bli en slav under det. Man måste kunna bekräfta sig själv. Du får tänka på att ca 40% av alla människor blir inte bekräftade nästan alls under hela livet :)
  • Masken84

    Kör rollspel kanske? Hade jag bara haft sex med min sambo hade jag varit superglad. Det skulle kännas fint och speciellt.

  • Anonym (6)

    Det känns väldigt speciellt och fint. Det är därför jag inte vill förstöra det. Men tankarna kvarstår

  • Anonym (dash)
    Anonym (6) skrev 2014-09-22 00:17:49 följande:

    Det känns väldigt speciellt och fint. Det är därför jag inte vill förstöra det. Men tankarna kvarstår


    Har din man haft sex med andra?
  • Anonym (6)

    Nej, han har bara haft det med mig. Han försökte med en annan för många år sen men kunde inte genomföra det. Tänkte bara på mig. Sötisen

Svar på tråden Bara haft sex med min man och är 39 år