• Anonym (lucky?)

    Är jag född med en stor portion tur?

    Denna fråga är helt seriöst ställd:

    Jag har har ganska så många gånger druckit mig kraftigt berusad på bland annat kryssningar och jag aldrig någon av dessa gånger lämnats åt mitt öde.

    Min frågeställning är nu varför jag aldrig någon av dessa gånger har lämnats åt mitt öde?

    Jag tycker helt seriöst att detta börjar kännas som att jag är född med en stor portion tur.

  • Svar på tråden Är jag född med en stor portion tur?
  • Anonym (lucky?)
    taquine skrev 2014-09-21 23:56:17 följande:

    Ja du är en lyckofigur , grattis


    Jag tänker just på allt man normalt som kvinna och kraftigt berusad kan råk ut för.Folks godhet mot mig när jag har varit kraftigt berusad har resulterat i att jag inte behövt ta eget personligt ansvar.
  • HäckHäxan

    Eller så ser du så jävla menlös och naiv ut att du talar till folks goda sidor så de inte kan med att skada något så värnlöst


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (lucky?)
    HäckHäxan skrev 2014-09-22 00:05:51 följande:

    Eller så ser du så jävla menlös och naiv ut att du talar till folks goda sidor så de inte kan med att skada något så värnlöst


    Detta är en helt seriös frågeställning och jag önskar därför seriösa och uppriktiga svar.Att fråga t.ex min mamma är lönlöst.
  • Ojsan

    Uppriktigt, jag tror du har väldigt tur som har vänner som tar hand om dig när du super dig redlös.

  • OupaOupa

    Du kan ha haft tur men försök att inte utsätta dig för fler liknande situationer. Jag har också haft liknande tur och tar inte längre några risker, är absolut inte värt att få sitt liv förstört för en bläcka.

  • Guapa

    Jag förstår inte riktigt - vill du bli lämnad åt ditt öde så du får lära dig en läxa och sluta dricka dig redlöst berusad? Kan du inte räkna ut att det är en himla dum ide även fast folk är snälla och tar hand om dig? Eller är det till och med så att du vill råka illa ut?

  • Anonym (lucky?)
    OupaOupa skrev 2014-09-22 00:23:40 följande:

    Du kan ha haft tur men försök att inte utsätta dig för fler liknande situationer. Jag har också haft liknande tur och tar inte längre några risker, är absolut inte värt att få sitt liv förstört för en bläcka.


    Jag mår dåligt av mitt drickande och jag känner att min kropp snart inte orkar så mycket till.Nu senast kom en vakt fram till mig på båten och berättade hur h*n hjälpte mig till hytten och uppmanade mig att ta det lugnt med drickandet.
  • Anonym (lucky?)
    Guapa skrev 2014-09-22 00:27:42 följande:

    Jag förstår inte riktigt - vill du bli lämnad åt ditt öde så du får lära dig en läxa och sluta dricka dig redlöst berusad? Kan du inte räkna ut att det är en himla dum ide även fast folk är snälla och tar hand om dig? Eller är det till och med så att du vill råka illa ut?


    Ta det lite lugnt:tråden handlar om att jag försöker klara ut om jag utstrålar något speciellt när jag är kraftigt berusad som leder till personers godhet mot mig?
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (lucky?) skrev 2014-09-22 00:12:01 följande:
    Detta är en helt seriös frågeställning och jag önskar därför seriösa och uppriktiga svar.Att fråga t.ex min mamma är lönlöst.
    Anonym (lucky?) skrev 2014-09-22 00:31:05 följande:
    Ta det lite lugnt:tråden handlar om att jag försöker klara ut om jag utstrålar något speciellt när jag är kraftigt berusad som leder till personers godhet mot mig?
    Förstår inte riktigt? Tror du att alla fulla blir behandlade illa eller vad?
    Handlar inte om tur. det handlar om att det kanske bara är några gg kvar innan något händer dig?

    Hela din fråga låter naiv.
Svar på tråden Är jag född med en stor portion tur?