• Anonym (finns de ngn därute­??)
    Äldre 22 Sep 00:02
    336 visningar
    9 svar
    9
    336

    söker en bästavän i Uddevalla!!

    Jaa, känner verkligen att ja behöver skaffa nya vänner men har fan INGEN aning om hur man gör=( har haft en bästa vän sen ja va 10 år( är 27 år nu) som va tillräcklig och ja kände aldrig att ja behövde fler, har flera "vänner" nu men skulle så gärna vilja få den där riktiga vännen igen som man verkligen kan vara sig själv med och kunna berätta precis ALLT till=( känns ganska så kört me min "föredetta" och tror nog inte att de går å laga de som gått sönder..
    Är en 2 barnsmamma och bor i Uddevalla. 
    Tips?? eller känner du likadant och skulle själv vilja ha en "bästis" =D

  • Svar på tråden söker en bästavän i Uddevalla!!
  • Äldre 22 Sep 21:28
    #1

    Hej! Vänner får man aldrig för mycket av :) Så har du inte fullt av dom i korgen får du gärna höra av dig.

    Mvh

  • Anonym (Samma­)
    Äldre 22 Sep 21:37
    #2

    Jag har tänkt en hel del på samma sak - önskar också en bästa vän i Uddevalla har inte en enda nära vän just nu förutom min syster... Hade varit så kul med en vän att umgås med, speciellt nån som man kan vara sig själv med...

  • Anonym (finns de ngn därute­??) Trådstartaren
    Äldre 22 Sep 23:19
    #3
    McStride skrev 2014-09-22 21:28:33 följande:

    Hej! Vänner får man aldrig för mycket av :) Så har du inte fullt av dom i korgen får du gärna höra av dig.

    Mvh


    åå, du kanske kunde berätta lite om dig själv?=)
  • Anonym (finns de ngn därute­??) Trådstartaren
    Äldre 22 Sep 23:21
    #4
    Anonym (Samma) skrev 2014-09-22 21:37:25 följande:

    Jag har tänkt en hel del på samma sak - önskar också en bästa vän i Uddevalla har inte en enda nära vän just nu förutom min syster... Hade varit så kul med en vän att umgås med, speciellt nån som man kan vara sig själv med?


    hej, du låter då fan som min syster hahaha, du kanske e min syster? kan du skriva sista bokstaven i ditt namn?
    annars hade de vart riktigt kul å lära känna varandra? har du barn?familj?singel?
  • Anonym (Samma­)
    Äldre 25 Sep 20:04
    #5

    Sista bokstaven i mitt namn är ett E

    Jag har familj, man och fyra barn. Bor lite utanför Uddevalla men jobbar inne i stan. Har inte riktigt hunnit med intressen det sista, blir ju lätt så att allt bara blir familjegrejer

  • Anonym (Samma­)
    Äldre 25 Sep 20:26
    #6

    Att berätta om sig själv är fan svårt haha. Jag sjunger gärna (och falskt ) i bilen när jag är ensam. Tycker om all sorts musik förutom hårdrock. Älskar att läsa deckare och att titta på romantiska komedier (ju smörigare desto bättre!) Älskar att laga mat, speciellt om vi har gäster, och jag är liiite för förtjust i att äta. Klagar ibland på mina fem extra kilo men orkar inte banta och träna ensam är tråkigt. Har massa planer för framtiden som jag ska ta tag i någon gång haha men jag väntar på rätt tillfälle. Kollar gärna på barnsliga tonårsserier på tv, i smyg, för jag har fyllt 30 så jag skäms lite köper gärna smink i överflöd men sminkar mig sällan till vardags för jag snoozar hellre än går upp tidigt så jag hinner aldrig med det... Jag kan ha en extremt barnslig humor. Är för det mesta väldigt glad!

    Ja det var väl det jag kom på just nu

  • Anonym (finns de ngn därute­??) Trådstartaren
    Äldre 25 Sep 21:47
    #7

    åå så kul, tycker att vi ändå e ganska lika på de du nämnt=) har du fb så kanske vi kunde tjuvkika på varandras profiler och adda varandra=)
    e du intresserad av de så får vi ge varandras namn i ett personligt meddelande så inte hela sverige ser=) är förresten utlänsk men har bott här i stort sett hela mitt liv=) 

  • Äldre 25 Sep 22:13
    #8

    Absolut jag skriver med mitt nick nu så kan du inboxa mig?

  • Äldre 7 Nov 10:22
    #9

    Hej om du fortfarande är intresserad av flera vänner så finns ja =) Hör av dig isånafall =)

Svar på tråden söker en bästavän i Uddevalla!!