• Anonym (vill hjälpa till)

    Sambo porrsurfar

    Hejsan. Ja som rubriken lyder så porrsurfar min sambo. Hur jag vet det? Jo jag kan nämligen se honom sitta och runka vid dartorn från sovrumsdörren.
    Saken är den att jag är inte arg för att han gör det tvärtom jag blir snarare lite tänd av det.
    Tror ni man kan stå och spionera och precis innanhan kommer gå ut och hjälpa till? Eller det kan bli fel?

  • Svar på tråden Sambo porrsurfar
  • Anonym (Tjej)

    Haha ja det är frågan....kan han höra dig? Ställ dig i dörren och onanera och stöna...då kanske han vänder sig om ;)

  • Anonym (M)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-22 03:46:18 följande:

    Haha ja det är frågan....kan han höra dig? Ställ dig i dörren och onanera och stöna...då kanske han vänder sig om ;)


  • panicorion

    Ta på dig något sexigt och ställ dig i dörren, när han hålla på ett tag så fråga med lite sensuell röst är den där för mig? Han kommer troligen bli lite skrämd då ja misstänker att han tror sig vara osedd. Förbered dig så du är våt och redo för honom och gå fram till honom och sätt dig gränsle över honom och he honom en stund han sent glömmer :) det var vad jag hade gjort tror jag :)

  • livserfaren

    Ja det kan bli fel, han kanske fantiserar om sånt som ni kanske inte gör sexuellt, kommunicera vid middagsbordet istället och försök kom till rätta med vad som kanske fattas med sexlivet.kan vara svårt att prata om sexuella fantasier,talar av egen erfarenhet,

  • panicorion
    livserfaren skrev 2014-09-22 08:43:24 följande:

    Ja det kan bli fel, han kanske fantiserar om sånt som ni kanske inte gör sexuellt, kommunicera vid middagsbordet istället och försök kom till rätta med vad som kanske fattas med sexlivet.kan vara svårt att prata om sexuella fantasier,talar av egen erfarenhet,


    Absolut kan det bli så med det kan jag hålla med om men det är väl troligast att det är så om man inte har en öppen kommunikation. Har man en sådan så tror jag inte att det blir fel. Sen kanske det inte heller spelar någon roll vad man har för fantasier då de är fantasier i alla fall för min del. Men absolut var försiktig så du inte själv får en "chock" han kanske ser på saker som du anser är avtändande
  • livserfaren
    panicorion skrev 2014-09-22 09:25:10 följande:

    Absolut kan det bli så med det kan jag hålla med om men det är väl troligast att det är så om man inte har en öppen kommunikation. Har man en sådan så tror jag inte att det blir fel. Sen kanske det inte heller spelar någon roll vad man har för fantasier då de är fantasier i alla fall för min del. Men absolut var försiktig så du inte själv får en "chock" han kanske ser på saker som du anser är avtändande


    bra inlägg,
Svar på tråden Sambo porrsurfar