• Anonym (Konst­igt)
    Äldre 22 Sep 10:37
    820 visningar
    9 svar
    9
    820

    Sex främmande män omringade mig idag!

    Alltså idag hände något mycket konstigt. Jg var på väg till jobbet, mitt bland folk i den galna rusningstrafiken. Helt plötsligt omringas jag av ca 6 män i en ring. De börjar klappa på händerna och knäppa på fingrarna. Sedan började de joddla så som araber brukar göra på bröllop...det lät ungefär "lalallalaa" eller "lilililili"...fast väldigt sabbat. Folk runt omkring började stirra och jag bara stod där. Efter cirka 20 sekunder gick dessa män. Jag skämdes ihjäl! Vad folk glodde.

    Varför gjorde de så? Har jag varit med i dolda kameran eller nått?

  • Svar på tråden Sex främmande män omringade mig idag!
  • krille­sthlm
    Äldre 22 Sep 10:41
    #1
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-09-22 10:37:32 följande:

    Alltså idag hände något mycket konstigt. Jg var på väg till jobbet, mitt bland folk i den galna rusningstrafiken. Helt plötsligt omringas jag av ca 6 män i en ring. De börjar klappa på händerna och knäppa på fingrarna. Sedan började de joddla så som araber brukar göra på bröllop...det lät ungefär "lalallalaa" eller "lilililili"...fast väldigt sabbat. Folk runt omkring började stirra och jag bara stod där. Efter cirka 20 sekunder gick dessa män. Jag skämdes ihjäl! Vad folk glodde.

    Varför gjorde de så? Har jag varit med i dolda kameran eller nått?


    mardröm...somna om
  • Anonym ()Mo()
    Äldre 22 Sep 10:43
    #2
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-09-22 10:37:32 följande:

    Alltså idag hände något mycket konstigt. Jg var på väg till jobbet, mitt bland folk i den galna rusningstrafiken. Helt plötsligt omringas jag av ca 6 män i en ring. De börjar klappa på händerna och knäppa på fingrarna. Sedan började de joddla så som araber brukar göra på bröllop...det lät ungefär "lalallalaa" eller "lilililili"...fast väldigt sabbat. Folk runt omkring började stirra och jag bara stod där. Efter cirka 20 sekunder gick dessa män. Jag skämdes ihjäl! Vad folk glodde.

    Varför gjorde de så? Har jag varit med i dolda kameran eller nått?


    Jävligt konstigt... Tiggare?
  • Anonym (Konst­igt) Trådstartaren
    Äldre 22 Sep 12:04
    #3

    Nej det var inte några tiggare

  • Anonym (Zia)
    Äldre 22 Sep 12:05
    #4

    De kanske tyckte att du var snygg och ville visa sin uppskattning?

  • Äldre 22 Sep 12:13
    #5

    Säkert något nytt nätfenomen :)

  • Anonym (???)
    Äldre 22 Sep 12:13
    #6
    Anonym (Zia) skrev 2014-09-22 12:05:51 följande:

    De kanske tyckte att du var snygg och ville visa sin uppskattning? smile1.gif


    Genom att omringa en ensam kvinna och skrämma henne? Inte okej beteende men du bankar tycker ts ska vara glad??
  • Anonym (Zia)
    Äldre 22 Sep 12:29
    #7
    Anonym (???) skrev 2014-09-22 12:13:49 följande:
    Genom att omringa en ensam kvinna och skrämma henne? Inte okej beteende men du bankar tycker ts ska vara glad??
    Var står det att ts blev rädd? Eller att ts ens är kvinna?
  • Anonym ()Mo()
    Äldre 22 Sep 12:31
    #8
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-09-22 12:04:30 följande:

    Nej det var inte några tiggare


    Panetoz?
  • Anonym (Konst­igt) Trådstartaren
    Äldre 22 Sep 12:56
    #9
    Anonym (Zia) skrev 2014-09-22 12:05:51 följande:

    De kanske tyckte att du var snygg och ville visa sin uppskattning?


    Jag betraktas som snygg, men varför i hela friden omringar de mig, dansar, klappar, knäpper med fingrarna och joddlar?
Svar på tråden Sex främmande män omringade mig idag!