• Anonym (xxxx)

    Finns det "normala" människor på FL

    Jag har snurrat runt lite här på denna sida o det verkar va mycket skruvade människor som är här. Finns det nån seriositet på inläggen.
    Kan någon tipsa om bra trådar här utan glåpord och påhittade historier

  • Svar på tråden Finns det "normala" människor på FL
  • BCH52

    Jodå, det finns, men man kan få leta lite. Vi ska också komma ihåg att det som man visar av sig själv i ett inlägg inte direkt speglar hela personligheten.

  • VälforMulerad

    Hej du med det "normala" aliaset Anonym (xxxx), jag väljer att svara genom att ställa en motfråga:hur normalt är det att ställa en sådan här fråga?

  • Anonym (xxxx)

    Jag frågar efter seriösa trådar för att se om denna sida är nåt för mig men även vid en sån enkel fråga så blir det oseriöst

  • Anonym (XY)
    Anonym (xxxx) skrev 2014-09-22 16:22:02 följande:

    Jag har snurrat runt lite här på denna sida o det verkar va mycket skruvade människor som är här. Finns det nån seriositet på inläggen.
    Kan någon tipsa om bra trådar här utan glåpord och påhittade historier


    Aaaa de jör de. Finns jätte vettiga o sen de som är helt ovettiga. Kansje tom onormala o dom som e helt normala.
  • jaghopparhögt
    Anonym (xxxx) skrev 2014-09-22 17:09:57 följande:

    Jag frågar efter seriösa trådar för att se om denna sida är nåt för mig men även vid en sån enkel fråga så blir det oseriöst


    Men jag länkade en seriös tråd åt det, dög inte den?
  • livserfaren

    Nej bara knäppgökar och anonyma personer, vad är en seriös tråd för dig,glåporden haglar härinne, passa dig.

  • panicorion

    Det finns flertal seriösa trådar och peroner här inne, dock är det sjukt många medlemar så tyvärr kan det eskalera i vissa trådar när folk har olika åsikter men man lär sig rätt fort vilka dessa är och man kan ju välja att hoppa över och läsa deras inlägg om man anser att de tramsar. Det finns i alla fall ingen forum som täcker så mycket olika frågor som familjeliv. men som sagt ja det finns seriösa trådar och folk men sen beror det på i vilken kategori du läser i jag kan bara tala om sex och samlevnad då jag sällan är inne på de andra

Svar på tråden Finns det "normala" människor på FL