• Cypheer

    Gjorde jag rätt i att berätta?

    Okej, jag ska försöka hålla mig kort.
    Jag har känt en tjej sedan 3 år tillbaka, jag har alltid haft känslor för henne men dem dog ut när hon skaffade pojkvän (ca 2år sedan). Men nu är deras förhållande på väg mot ett slut, detta vet jag efter som vi pratar om allt med varandra.

    Det är nu jag känner "It is my time to shine".
    De senaste veckorna har jag varit helt förälskad i henne, kan inte sova en blund på kvällarna. Det känns som hon gillar mig ibland då hon kramar mig ofta, kryper upp till mig när hon fryser.

    Det kom en kväll där hon var en aning packad, hon hängde på mig hela kvällen, tillslut mådde hon dåligt och vi satte oss på en parkbänk bara jag och hon, hon ville inte hem tills hon nyktrat till lite så jag sa att jag skulle göra henne sällskap hela natten om så krävdes. Hon har frågat mig i några veckors tid vem jag är kär i, (hon vet inte att det är hon) så denna kväll beskriver jag hur denna person är som människa (hon). Att hon är vacker och helt undebar. Hon sa att tjejer gillar att ge hintar till killar som de tycker om, senare säger hon att hon älskar när dem gör något spontant som tex en oväntad kyss. När vi ska gå hem till henne så stannar vi utanför hennes dörr och jag säger "okej nu går jag 100% som du sagt" och så kysser jag henne.

    Nästa dag åker hon till Tyskland i en vecka och måste vänta i en vecka innan hon tänkt igenom detta.
    Detta var första gången vi var ensamma btw.

    Gjorde jag rätt att berätta? Jag tror det mer är för min egen skull, att det känns bättre om jag berättade. Det är en stor risk att jag redan är i friendzonen. Gjorde jag rätt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-22 20:33
    Det var skönt att skriva av sig lite här, men släng gärna en kommentar. Behöver prata lite bara.

  • Svar på tråden Gjorde jag rätt i att berätta?
  • Anonym (nej)

    Hon har en pojkvän och är inte singel - svar NEJ, du gjorde inte rätt, och inte heller hon. Usch och fy för människor som inte kan avsluta ett kapitel innan de påbörjar ett nytt.

  • Cypheer

    Grejen är att jag är hennes slagpåse, hon berättar allt för mig. Hennes pojkvänn var otrogen mot henne, nu ska hon göra slut, deras grej är redan över sen länge.

  • Cypheer

    Grejen är att jag är hennes slagpåse, hon berättar allt för mig. Hennes pojkvänn var otrogen mot henne, nu ska hon göra slut, deras grej är redan över sen länge.

Svar på tråden Gjorde jag rätt i att berätta?