• Anonym (mails)

    Hur återskapar jag raderade mails?

    Jag har hört att man kan återskapa information på datorn, saker som blivit raderade som bilder, ljudfiler mm. Kan man även återskapa gamla mails?

  • Svar på tråden Hur återskapar jag raderade mails?
  • Anonym (å)

    Intressant, tyvärr har jag inget svar men jag hänger på här för jag vill också veta. 

  • Anonym (Mailman)

    Mail får man skriva igen bara!

    Nej seriöst så tror jag att Flashback är mer passande för såna här problem.

    Men vem vet? Du får nog ett vettigare svar snart.

  • Anonym (Nisse)

    Prova att systemåterställa, om mialen kommer tillbaka låter jag vara osagt då de ju ligger på leverantlörens server.
    Mycket annan kommer iallafall tebax.

  • Anonym (mails)
    Anonym (Nisse) skrev 2014-09-23 04:59:02 följande:

    Prova att systemåterställa, om mialen kommer tillbaka låter jag vara osagt då de ju ligger på leverantlörens server.
    Mycket annan kommer iallafall tebax.


    Hur systemåterställer man?
  • Anonym (bastuba)
    Anonym (mails) skrev 2014-09-23 05:59:37 följande:
    Hur systemåterställer man?
    Varför ska du återställa?

    Du får nog förklara mer om hur du hanterar din mail! Typ Outlook i datorn eller web-mail. Operativsystem?

    O du har såklart kolla papperskorgen?

    Antagligen har du för lite kompetens och det måste till en detaljerad guide för dig. Vilket inte många orkar lägga energi på!

    Ibland går det att återställa och ibland inte. allt beror på situation och förutsättningar..


  • Anonym (mails)
    jaghopparhögt skrev 2014-09-23 06:58:12 följande:

    Jag kan hjälpa dig, men du måste förklara mycket mer exakt vad som har hänt.


    Jo, jag undrar bara allmänt om man kan det och hur det funkar. Alltså med gamla meddelanden, 1-2 år eller äldre...
  • jaghopparhögt
    Anonym (mails) skrev 2014-09-23 07:06:44 följande:
    Jo, jag undrar bara allmänt om man kan det och hur det funkar. Alltså med gamla meddelanden, 1-2 år eller äldre...
    Det beror helt på var dom finns, pratar du mail på din egen dator eller på ditt konto, t ex hotmail eller gmail eller något annat?
  • Anonym (mails)
    jaghopparhögt skrev 2014-09-23 07:13:24 följande:
    Det beror helt på var dom finns, pratar du mail på din egen dator eller på ditt konto, t ex hotmail eller gmail eller något annat?
    Både...
  • jaghopparhögt
    Anonym (mails) skrev 2014-09-23 07:16:30 följande:
    Både...
    Okej, på din dator:
    Beror på, har du raderat dom i tex Outlook så kanske det finns någon backup fil någonstans i systemfilerna för Outlook. Jag hade letat där åtminstone, men man får nog cata rätt mycket.
    Men annars så är det omöjligt att saker du har raderat på din dator är kvar efter så lång tids användande.

    Har du raderat dom på gmail så finns dom kvar, det finns vissa metoder för att få fram dom. Jag kan googla upp en sån till dig senare idag.

    Hotmail vet jag inte, kan mycket väl vara så att allt finns sparat men det är kanske inte så att du som användare kan komma åt det. Hotmail är dessutom inte så jättebra på att kommunicera med användarna heller.
Svar på tråden Hur återskapar jag raderade mails?