• Anonym (
    Äldre 23 Sep 09:54
    1974 visningar
    7 svar
    7
    1974

    Testlagret lot nr 140803?? Fel?

    Har ni som köpt testlagret fått falska positiva test med detta batch/lot nr? 140803??

    Usch! Jag mår illa! Är såååå besviken i såfall..

  • Svar på tråden Testlagret lot nr 140803?? Fel?
  • Påven Johann­a
    Äldre 23 Sep 09:56
    #1

    Har du något skäl att tro att det är fel på testet? Har du testat med annat märke och fått negativt besked?

  • Anonym ( Trådstartaren
    Äldre 23 Sep 10:09
    #2

    Ja.. har andra test i en annan serie som inte alls visat samma, eller kanppt något..

  • Äldre 23 Sep 11:22
    #3
    Anonym (<3) skrev 2014-09-23 10:09:26 följande:

    Ja.. har andra test i en annan serie som inte alls visat samma, eller kanppt något..


    Jag har tyvärr fått falska positiva resultat med lot 140803 :/
  • Anonym (kl)
    Äldre 23 Sep 13:44
    #4

    Varför handlar ni då dessa billiga tester. Har läst så många inlägg, folk gnäller på det. Lägg då mer pengar och köp CB, köp inte billigt för att sen kunna gnälla på det!

  • Äldre 23 Sep 20:10
    #5

    Japp jag har också av samma LOT och 2 av 20 visade felaktigt! Så jäkla dåligt då kan jag tillägga att jag även hade en kassett variant som också visade felaktigt!! Fick som svar att dom testar alla leveranser så dom ger utslag mm kommen varför ger dom falskt positiv då ?!

    Testat med preg och clearblue som är neg, jäkla skittester dom har nu aldrig varit missnöjd förut

  • Äldre 23 Sep 20:15
    #6

    Några av mina test

  • Äldre 12 Oct 21:07
    #7

    Jag har också fått falskt positivt.


    Igår morse så gjorde jag ett test och blev lite förvånad över att det var positivt. Gjorde därför två test till, även dessa var positiva. Jag var då övertygad.


    På eftermiddagen ville jag bekräfta och fick då negativt, gjorde tre till och fick även negativt på dessa. Tänkte att det kanske var för att det var mitt på dagen.



    Hittade dessa trådar igår kväll och testade därför resten av testen i morse.


    Fick 5 positiva och 3 negativa.


    Ikväll kom mensen. 8 av 20 visade alltså felaktigt, egentligen 9 av 20 för ett var ett väldigt svagt streck på.


     


    Mille & Nattis
Svar på tråden Testlagret lot nr 140803?? Fel?