• Anonym (Nyfiken)

    En fråga till er killar!

    Hehe okej det här kanske är en liten konstig fråga, men är så nyfiken och vill verkligen veta. ALLA killar jag har varit med har alltid sagt något i stil med "wow du är grym på att suga, bästa jag varit med". Första gången jag hörde det blev jag glad, men nu när man hört det från alla jag varit med så börjar man undra om det bara är nånting ni killar säger till alla tjejer ni är med? Tacksam för svar från er killar 
  • Svar på tråden En fråga till er killar!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

    Ja suger någon så säger man ju inte det...du suger med största sannolikhet inte när du suger. Alltså du suger ju balle...men fast ändå inte fett...

    Grattis du är en kuksugare!

    Ja du kan nog din sak...innan och uttan till.

  • Anonym (äckel)

    Tar du det som en komplimang har du inte mycket till hjärna...
    Vill du få ryktet som bästa kuksugerskan i stan så visst men för dom så skulle du lika gärna bara vara ett håll, typ dammsugarhål, så lite betydelse har du när du har kuken i mun. 

  • Anonym (Olle)

    Ja, det är sånt man säger...man vill ju gärna få det igen, säger man att hon är kass så lär hon aldrig vilja göra det mer.....

  • Anonym (hej)

    Oj, här kom de patriarkala patrasken fram. Ni som besvarat tråden verkar sakna både vett och förstånd.

    Men ja, jag tror många säger så. Jag tror inte man ska se det som lögner, för vid varje gång det händer så känns det ofta som bästa gången.

  • Anonym (;))

    Jag säger det för att jag menar det. Annars håller jag tyst. Att säga att någon gjorde det dåligt är bara onödigt. Någon annan kanske tycker om det bättre än jag.

  • Anonym (Mo)

    Om tjejen är en medioker sugerska så kanske jag inte öser beröm över henne. Men visst kanske jag säger att hon är duktig, bara för att vara snäll. Helt klart é den tjej som frivilligt suger värd berömm alldeles oavsett..

    Är tjejen grymt bra på att gå ned åker ju berömmet och då kanske hon får höra att hon är bäst i världen och så vidare..

Svar på tråden En fråga till er killar!