• Anonym (Goran­)
    Äldre 23 Sep 16:50
    1755 visningar
    9 svar
    9
    1755

    Kvinnor, vad är snyggast på er? Ert ansikte eller er fitta?

    Var helt ärliga, vad får ni mest beröm för?

  • Svar på tråden Kvinnor, vad är snyggast på er? Ert ansikte eller er fitta?
  • Äldre 23 Sep 17:14
    #1

    Jag har nog inte vad jag kan minnas fått höra att min fitta är fin, har dock fått höra att jag har ett fint ansikte så antar att det är mitt ansikte. Känner mig ändå nöjd med båda utan några kommentarer :)

  • Anonym (Ja jävlar­.)
    Äldre 23 Sep 17:15
    #2

    Ingendera. Min sambo påstår att jag ser ut som en gudinna och att jag har en bra fitta - men han är å andra sidan den ENDA, i hela mitt liv, som gett mig komplimanger för varesig ansikte eller fitta. I övrigt brukar folk mest säga att jag är ful. Och dem visar jag såklart inte fittan för.

  • Äldre 23 Sep 17:50
    #3

    Har nog inte fått några särskilda komplimanger för hur min fitta ser ut. Inte som jag minns. Så det får bli ansiktet.

  • Äldre 23 Sep 17:50
    #4

    Har nog inte fått några särskilda komplimanger för hur min fitta ser ut. Inte som jag minns. Så det får bli ansiktet.

  • Anonym (A)
    Äldre 23 Sep 20:22
    #5

    Alltså det är inte många som har sagt till mig "Vad fint ansikte du har". Sedan har jag självklart hör många gånger att man ser bra ut osv, men aldrig just ansiktet specifikt. Så får säga att tjejen där nere får mest komplimanger ;) Det beror kanske på att jag ofta har sex.

  • Kräk
    Äldre 23 Sep 20:26
    #6

    Jag har både fått höra att jag är "så jävla snygg" och att jag har en fin fitta ;) Så båda :p

  • Anonym (s)
    Äldre 23 Sep 20:57
    #7

    du menar på fullaste allvar att man kan jämföra ansiktet med könet????? 

  • eslah
    Äldre 23 Sep 21:25
    #8

    Humor, måste vara övertrött men vilken sabla fråga. Går inte att svara på, inte direkt alla som interagerar med kroppsdel nummer två av alternativen.

  • Äldre 23 Sep 21:26
    #9

    Min intelligens och humor.

Svar på tråden Kvinnor, vad är snyggast på er? Ert ansikte eller er fitta?