• Anonym (Ts)
    Äldre 23 Sep 20:06
    989 visningar
    22 svar
    22
    989

    Handen på hjärtat, vilken egenskap är din allra sämsta?

    Vi har väl alla dåliga egenskaper men vilken är er absolut sämsta?

    Min är att jag är sjukt långsynt, kan sura i åratal!

  • Svar på tråden Handen på hjärtat, vilken egenskap är din allra sämsta?
  • Äldre 23 Sep 20:21
    #1

    En av mina allra sämsta egenskaper är att jag är OTROLIGT envis, och oftast inte på ett bra sätt? Jag ska alltid har rätt i diskussioner även fast jag innerst inne vet att jag kanske har fel. Det är riktigt illa ibland haha. Det är som att jag automatiskt vill tycka helt tvärtemot den andra personen även fast jag egentligen tycker likadant Tungan ute

  • Anonym (Hmmm.­..)
    Äldre 23 Sep 20:40
    #2

    Får bli mitt obefintliga tålamod vad gäller småtjafs:saker som krånglar och inte funkar. Har enormt tålamod med annat,men en förpackning som inte går öppna kan göra mig galen!

  • Anonym (...)
    Äldre 23 Sep 20:44
    #3

    Min lättja. Jag vill så mycket, men det blir inget alls.

  • Äldre 23 Sep 20:45
    #4

    Att jag är s fruktansvärt lat när det gäller hushållssysslor.

  • Anonym (Britt­a)
    Äldre 23 Sep 20:46
    #5

    Jag kan ofta vara väldigt missunnsam.

    Det är så himla fult.

  • Äldre 23 Sep 20:54
    #6

    Envisheten. Den är både klart sämst. Och en av den bästa med.

  • Äldre 23 Sep 21:03
    #7

    Tålamodet... Alltså att jag inte har något. Önskar sååå att jag hade mer tålamod.

  • Äldre 23 Sep 21:36
    #8
    Anonym (Hmmm...) skrev 2014-09-23 20:40:32 följande:

    Får bli mitt obefintliga tålamod vad gäller småtjafs:saker som krånglar och inte funkar. Har enormt tålamod med annat,men en förpackning som inte går öppna kan göra mig galen!


    Så underbart att det finns fler, haha. Har samma problem som du, tålamodet. Speciellt med saker som inte fungerar som du nämner.
  • Äldre 23 Sep 21:41
    #9

    Långsur... så ocharmigt drag som jag försöker jobba med. Trist för mig och jobbigt för omgivningen :-/

  • Äldre 23 Sep 21:41
    #10

    Att jag är svartsjuk, men det har nog mest med att göra att jag har så jävla dålig självkänsla så den existerar inte ens. Så jag säger väl dålig självkänsla, eller snarare obefintlig.

Svar på tråden Handen på hjärtat, vilken egenskap är din allra sämsta?