• Anonym (trött på alla)

    Är en 22 årig tjej, fråga mig precis vad som helst!

    Jag är trött på mitt liv och har någon slags kris vid den här åldern så om ni vill göra mig en tjänst att ställa korta/långa frågor här, så besvarar jag så gott det går... kommer annars ta livet av mig känns det som. Hatar mitt liv, vill någon byta sitt liv med mig? 

  • Svar på tråden Är en 22 årig tjej, fråga mig precis vad som helst!
  • Anonym (A)
    Anonym (trött på alla) skrev 2014-09-23 20:08:58 följande:

    Jag är trött på mitt liv och har någon slags kris vid den här åldern så om ni vill göra mig en tjänst att ställa korta/långa frågor här, så besvarar jag så gott det går... kommer annars ta livet av mig känns det som. Hatar mitt liv, vill någon byta sitt liv med mig? 


    Vad är din sysselsättning?
  • Anonym (trött på alla)
    Anonym (A) skrev 2014-09-23 20:10:03 följande:
    Vad är din sysselsättning?
    Har ett jobb, men har nu ringt och sagt att jag är sjuk (vilket inte stämmer). Annars ligger jag hemma och latar för det mesta. Bor hemma och mamma är nog trött på mig. 
  • Långbenopluto
    Anonym (trött på alla) skrev 2014-09-23 20:11:34 följande:
    Har ett jobb, men har nu ringt och sagt att jag är sjuk (vilket inte stämmer). Annars ligger jag hemma och latar för det mesta. Bor hemma och mamma är nog trött på mig. 
    Varför flyttar du inte hemifrån?
  • Anonym (A)
    Tines skrev 2014-09-23 20:12:21 följande:
    Varför flyttar du inte hemifrån?
    Därför alla lägenheter är upptagna av babbar eller folk som stått i bostadskö sen de var små.
  • Anonym (trött på alla)
    Tines skrev 2014-09-23 20:12:21 följande:
    Varför flyttar du inte hemifrån?
    Vill hemskt gärna göra det, det som hindrar mig är den vidriga kulturen/traditionen där det inte är "tillåtet" för unga tjejer att flytta hemifrån. 
  • Anonym (A)
    Anonym (trött på alla) skrev 2014-09-23 20:15:41 följande:
    Vill hemskt gärna göra det, det som hindrar mig är den vidriga kulturen/traditionen där det inte är "tillåtet" för unga tjejer att flytta hemifrån. 


    Okej du är shiamuslim. Då får du gifta dig helt enkelt. .

  • krillesthlm
    Anonym (trött på alla) skrev 2014-09-23 20:08:58 följande:

    Jag är trött på mitt liv och har någon slags kris vid den här åldern så om ni vill göra mig en tjänst att ställa korta/långa frågor här, så besvarar jag så gott det går... kommer annars ta livet av mig känns det som. Hatar mitt liv, vill någon byta sitt liv med mig? 


    glasögon?
    kort el långhårig?
    smal,mullig,tjock?
    tandställning?
    stark mat?
    knaprar lyckopiller?
    klädstil?
    vad röstade du på?
Svar på tråden Är en 22 årig tjej, fråga mig precis vad som helst!