• Äldre 23 Sep 21:17
    1775 visningar
    10 svar
    10
    1775

    mammor i Linköping

    Hej!
    Nu är det så att jag och min sambo (barnets pappa) har flyttat isär pga väldigt många anledningar. Jag kommer från Linköping och ska nu flytta tillbaka dit nästa helg. Flyttar dit med min son som är snart 10månader. Undrar därför om det finns några mammor med barn i ungefär samma ålder som skulle vilja ses på en fika eller något liknande. Behöver bygga upp ett socialt nätverk igen

  • Svar på tråden mammor i Linköping
  • Äldre 11 Oct 07:15
    #1

    Hej, jag heter Mikaela. Jag har två barn i åldrarna

    3år och 4 månader. Jag bor i Linköping och

    jag ses gärna över en fika. Hör av dig ?

  • Äldre 27 Jan 20:59
    #2

    Hej! 


    Flyttar ner mot Linköping nu den 5e och tar gärna emot nya kontakter! :) 


    Är gravid med BF i April och inga tidigare, barn men vill du ändå ses så släng gärna iväg ett meddelande! :) 

  • Äldre 28 Apr 12:15
    #3

    Hej! Vet inte om du läser denna tråd, men jag bor i linköping. Har en flicka som blir 2 i sommar och vi vill gärna skapa nya kontakter med andra mammor och barn. :)

  • Äldre 3 May 14:32
    #4

    Hej!

    Bor i linköping har en 3,5 månaders. Och vi vill gärna träffa fler föräldrar i alla åldrar :)

  • Äldre 4 May 20:46
    #5

    Jag bor med i Linköping. Har en dotter på 3 år och förhoppningsvis syskon nästa år. Tar gärna en fika =)

  • Äldre 16 Jul 22:32
    #6

    Hej! Har flyttat tillbaka efter många år utomlands och behöver uppdatera min bekantskapskrets. Är gift och har en grabb på två år, skulle jättegärna träffa lite lkpg-mammor för en lekdate och fika :)

  • Äldre 17 Jul 06:57
    #7
    Emelieleora skrev 2015-07-16 22:32:19 följande:

    Hej! Har flyttat tillbaka efter många år utomlands och behöver uppdatera min bekantskapskrets. Är gift och har en grabb på två år, skulle jättegärna träffa lite lkpg-mammor för en lekdate och fika :)


    Hej! Jag och dottern på 2 år ses gärna på en lekdate och fika. Skicka gärna ett pm om du vill. :)
  • Äldre 17 Jul 10:35
    #8

    Hej Desideri! Nu ar jag inte superhaj pa familjeliv men det verkar som din profil ar privat sa jag tror inte jag kan skicka pm till dig? Skicka till mig sa bestammer vi natt :)

  • Äldre 17 Jul 11:12
    #9
    Emelieleora skrev 2015-07-17 10:35:47 följande:

    Hej Desideri! Nu ar jag inte superhaj pa familjeliv men det verkar som din profil ar privat sa jag tror inte jag kan skicka pm till dig? Skicka till mig sa bestammer vi natt :)


    Du har pm! :)
  • EbbasM­amma20­09
    Äldre 17 Jul 22:18
    #10

    Hej, jag söker oxå efter nya vänner i/runt linköping att umgås med jag singelmamma sedan 3,5år och nästan alla mina vänner är fortf gifta/sambos...

    Jag har en dotter som är 6år. Träffas gärna över en fika

    //frida

Svar på tråden mammor i Linköping