• Anonym (Trekantsmys)

    Trekant

    Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

  • Svar på tråden Trekant
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 12:34:32 följande:

    Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?



    Som jag har skrivit i en tråd förut tycker jag att man ska vara ytterst försiktig med trekanter. Jag förlorade min fästmö i en trekant. Man ska nog vara väldigt trygga och erfarna med varandra och även ha tydliga gränser och spelregler. Och sedan följa dem.
  • Anonym (Trekantsmys)

    Tack för svar. Vi känner nog till riskerna men det lockar ändå. Vi har vid något tillfälle gått en liten bit... lite kram och puss.

  • In trouble

    Ni bör förmodligen prata igen detta en massa gånger innan så ni vet exakt hur rollerna ska vara uppdelade. Bästa för er är nog att hitta en undergiven kille som lyder er

    Lycka till !

  • Anonym (Trekantsmys)
    In trouble skrev 2014-09-24 12:50:44 följande:

    Ni bör förmodligen prata igen detta en massa gånger innan så ni vet exakt hur rollerna ska vara uppdelade. Bästa för er är nog att hitta en undergiven kille som lyder er

    Lycka till !


    Glad ... det var ungefär så vi tänkt...
  • pelli

    Är det så att ni söker en kille härifrån? Man kan få den uppfattningen när man läser. Inget fel i sig.

  • Anonym (Trekantsmys)
    pelli skrev 2014-09-24 12:58:35 följande:

    Är det så att ni söker en kille härifrån? Man kan få den uppfattningen när man läser. Inget fel i sig.


    Hej Pelli,
    det var kanske inte riktigt så vi tänkte men skulle det dyka upp någon så skulle det väl också fungera.
  • In trouble
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 12:52:23 följande:

     ... det var ungefär så vi tänkt...


    Trevligt att man tänker som andra :)
  • Anonym (Trekantsmys)
    In trouble skrev 2014-09-24 13:02:21 följande:
    Trevligt att man tänker som andra :)
    Cool
  • Anonym (Man)
    In trouble skrev 2014-09-24 12:50:44 följande:

    Ni bör förmodligen prata igen detta en massa gånger innan så ni vet exakt hur rollerna ska vara uppdelade. Bästa för er är nog att hitta en undergiven kille som lyder er

    Lycka till !



    I vårt fall var det tänkt att den extra  mannen skulle ha en lite försiktig roll och mera vara med "från sidan", men han tog genast ledningen och körde allt i kras för mig.
  • In trouble
    Anonym (Man) skrev 2014-09-24 13:03:49 följande:

    I vårt fall var det tänkt att den extra  mannen skulle ha en lite försiktig roll och mera vara med "från sidan", men han tog genast ledningen och körde allt i kras för mig.


    Det är ju därför det är viktigt att han är undergiven

    Ledsen för din skull dock.
Svar på tråden Trekant