• Äldre 24 Sep 15:21
    8444 visningar
    164 svar
    164
    8444

    Vi med bim 1-7 oktober

    Hej hej!
    TS från "Några som vill hoppas ihop? Bim-7" här... Den tråden känns inte lika aktuell längre, så hoppa gärna in här ni som har bim ungefär samtidigt. Dvs i början på oktober. Jag har bim 3 oktober, som även råkar vara min födelsedag

    Jag är på äl+5 bara, så än så länge försöker jag inte ens leta symptom. Känner som vanligt mellan äl och mens, sticker och drar i livmodern till och från.

    Hur känner ni er?
    //Mathilda

  • Svar på tråden Vi med bim 1-7 oktober
  • Dalkul­lan88
    Äldre 24 Sep 20:16
    #1

    Vad kul att vi har BIM 3 oktober båda två ????

    Nu hoppas vi tillsammans!

  • Äldre 24 Sep 21:47
    #2
    Dalkullan88 skrev 2014-09-24 20:16:15 följande:

    Vad kul att vi har BIM 3 oktober båda två ????

    Nu hoppas vi tillsammans!


    Ja vad kul Hur länge har ni försökt? Vi är bara på vårt andra försök!
  • Äldre 24 Sep 21:56
    #3

    Hej! hänger på här har bim 4 okt, andra brarnet och första hel seriösa försöket :)


    Hur mår ni?

  • Äldre 24 Sep 21:57
    #4

    Jag har inte känt så mycket, ett hugg i magen igår och kraftig diarré på em idag :P

  • Äldre 24 Sep 22:52
    #5

    jag är med i oktober tråden men är gärna med här också.
    Första försöket för oss. Men tror nog inte chansen är så stor det tog sig.
    Andvände ägglossnings stickor å den visade max dag 13 och 14. Vi hann med att mysa dag 10,11 och 15,16.
    Men hoppas så klart någon har kämpat fram och stannat.
    Jag har bara kännt som tryck neråt i 6 dagar runt ägglossningen, Sen har jag haft molande värk mot vänster äggstock å i tjejmagen å har det fortfarande men inte lika mycket, känns mest när jag ska lägga mig å sova.

  • Dalkul­lan88
    Äldre 25 Sep 20:26
    #6

    Vi har inte aktivt försökt förens denna månad men plockade ur min P-stav i slutet på mars. Jag väntar fortfarande på regelbunden cykel, så det är svårt att pricka rätt! Har dock köpt hem äl-test tills nästa månad.. Hur länge har ni andra kämpat? Har ni några barn sen innan?

  • Äldre 25 Sep 21:19
    #7

    Bim 1 okt. Molvärk sen äl (17?), som eskalerat men samtidigt kommit och gått från i måndags 22a. Det värker emellanåt i blygdbenet (?). Ömma, men inte märkbart förstorade bröst. Tog ett RFSU-test ikväll, testa tidigt, negativt. 6 dagar kvar till bim......

  • Äldre 25 Sep 21:33
    #8

    Har BIM den 6.e, så det är inte riktigt ännu utan får snällt vänta o vänta ..

  • Äldre 25 Sep 22:01
    #9

    Hoppar gärna in här också. Har BIM 4/10. Tredje försöket för oss. Har en son född i aug 13. Hoppas hoppas på denna gång! Vore så roligt! Lite molvärk i magen emellanåt tycker jag, men kan väl vara så i vanliga fall också. Var helt säker på att jag var gravid när jag väntade sonen och kände det jättetydligt då. Minns dock inte vad det var jag egentligen kände... Mer än att jag var övertygad om att jag var gravid. Det gör att det skrämmer lite att jag inte känner så mycket nu. Samtidigt är det ju en vecka kvar till BIM. Får fortsätta att vänta och hoppas!

  • Äldre 25 Sep 22:59
    #10

    Hallå! Jag hoppar med här jag också Glad Har en flicka som är född Juni -13. Har BIM runt 3-4 okt. 


    Har haft 2 dagar med diarré och idag har jag känt mig yrslig och typ febrig, i kroppen, speciellt benen, orkar knappt stå. 


    Sen lite illamående har jag känt av idag, men det vet jag inte om jag är eller om jag bara inbillar mig för att jag vill vara haha.


     


    När kommer ni testa er? Orkar ni vänta till BIM? Tungan ute

Svar på tråden Vi med bim 1-7 oktober