• DeniseLinde

    KILLAR: Vilken längd är optimal, tycker DU?

    Denna fråga riktar sig till alla killar där ute. Frågan är alltså vilken längd som Du anser vara den optimala längden för en kvinna.

    Försök att inte vara partisk (om du exempelvis har en fru som är 155 cm, men att du egentligen anser att 175 cm vore lite "bättre", "snyggare" - mer optimalt, helt enkelt, så rösta då på 175 cm (your wife will never know what you voted for)). ;)

    Tack och hej!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden KILLAR: Vilken längd är optimal, tycker DU?
  • Mamori

    Röstade för min sambo som valde 170. Han är 182 cm lång.

    Jag är 162 och bisexuell, skulle vilja att tjejen var så nära min egen längd som möjligt så 162. För killar så föredar jag kring 170.

  • Sensitiveguy

    Någonting mitt emellan lång och kort. Det antar jag att kvinnor känner gentemot män med, generellt.

    168 valde jag, förresten.

  • Sensitiveguy
    Mamori skrev 2014-09-26 13:04:30 följande:

    Röstade för min sambo som valde 170. Han är 182 cm lång.

    Jag är 162 och bisexuell, skulle vilja att tjejen var så nära min egen längd som möjligt så 162. För killar så föredar jag kring 170.


    Vad känner sambon inför att han är 12 cm ovanför din prefererade längd?
  • Mamori
    Sensitiveguy skrev 2014-09-29 02:52:25 följande:
    Vad känner sambon inför att han är 12 cm ovanför din prefererade längd?
    Han känner väl sig speciell för att han är den enda långa kille jag gillat tillräckligt för att vilja vara ihop med Solig Han föredrar dessutom bröst som är mindre än mina men det är okej ändå.
  • Sensitiveguy
    Mamori skrev 2014-09-30 01:12:25 följande:

    Han känner väl sig speciell för att han är den enda långa kille jag gillat tillräckligt för att vilja vara ihop med Han föredrar dessutom bröst som är mindre än mina men det är okej ändå.


    OK, en liten "kompromiss" kan man säga då.
Svar på tråden KILLAR: Vilken längd är optimal, tycker DU?