• Anonym (Bakifrån)

    Hur säger jag till min man att jag vill att han tar mig bakifrån?

    Jag har flera gånger när jag varit hemma själv tagit och smörjt in Dildon i baby olja och kört in den i nr 2 samtidigt som jag onanerar.
    Är Så J skön.


    Men törs inte fråga min man om han vill ta mig bakifrån.

    Vad tycker ni om detta?
    Vad tycker eran partner?

  • Svar på tråden Hur säger jag till min man att jag vill att han tar mig bakifrån?
  • mr me

    I "nr 2"? Du vill alltså ha analsex, vilket för det mesta inte är samma sak som att bli tagen bakifrån?

  • LaLola
    mr me skrev 2014-09-28 10:22:50 följande:

    I "nr 2"? Du vill alltså ha analsex, vilket för det mesta inte är samma sak som att bli tagen bakifrån?


    Exakt!
  • Smecker

    Visa hur du gör med dildon. Resten kommer falla sig naturligt.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (mannen)
    Anonym (Bakifrån) skrev 2014-09-28 10:19:11 följande:

    Jag har flera gånger när jag varit hemma själv tagit och smörjt in Dildon i baby olja och kört in den i nr 2 samtidigt som jag onanerar.

    Är Så J skön.

    Men törs inte fråga min man om han vill ta mig bakifrån.

    Vad tycker ni om detta?

    Vad tycker eran partner?


    Älskling,varför frågar du mig inte rakt ut att du vill ha analsex?
  • Anonym (Fråga)

    Ett ex till mig frågade rakt ut om jag hade haft analsex någon gång varpå jag svarade nej.
    Så jag frågade henne samma sak och hon sa Ja och lade till att hon skulle vilja ha det med mig.
    Det var länge sedan men det gav mig en ny dimension på sexet för alltid.

    Antingen leder du honom försiktigt till rätt hål eller så frågar du bara om han skulle vilja röra dig där. Och kanske komma in.

    Lycka till.

  • Anonym (erfaren kvinna)
    Du berättar för honom:
    "-Jag har flera gånger när jag varit hemma själv tagit och smörjt in Dildon i baby olja och kört in den i nr 2 samtidigt som jag onanerar.

    Är Så J skön,
    älskling, jag skulle vilja prova det med dig, vad säger du om det..?"

    Go for it!
    Han kommer att bli eld och lågor. Jag har då aldrig träffat en man som inte ens skulle vilja testa det...
  • Anonym (erfaren kvinna)

    PS:
    Jag tycker det är hett och min partner tycker att det är hett!

  • Anonym (Pleaser)

    Titta på honom med bedjande kåta ögon och fråga om han inte kan tänka sig att ta dig i tvåan. Han kommer bli tokkåt och du kommer bli så nöjd!

Svar på tråden Hur säger jag till min man att jag vill att han tar mig bakifrån?