• aaaanonym

    Hon är med i en porrfilm

    Hej!
    På facebook har många killar nu börjat sprida en länk , av ren nyfikenhet tittade jag självklart in och det är en porrsida. Funderade på vad som var så speciellt eftersom så många länkat till den. Men då ser jag att en tjej jag vet vem det är , hon är i från stan medverkar i dom !!
    Hon är 19 år och har en dotter på snart 2 år !!!
    Skrev till henne eftersom jag blev nervös på att hon kanske inte visste att dom låg upp p till svar fick jag att det var självmant upplagt ?!
    Hon spelar in porrfilmer med mist 3 olika killar ... får så ont i magen på tanken att hennes barn eller hennes kompisar kanske hittar det en dag... så jag förklara det för henne o då säger hon att hon gjorde det för pengar o att jag inte ska lägga mig i . För tydligen får hon inte pengar någon annan stans ifrån ...

    Ska jag vara låta det vara eller ska jag göra nått ?! Vad i sådana ?!

  • Svar på tråden Hon är med i en porrfilm
  • Smecker

    Om hon gjorde det för pengar, och inte får pengar någon annanstans ifrån, så är den logiska slutsatsen att om du vill göra något så ge henne pengar.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Snutten6

    Sköt dig själv, moraltant !
    Hennes barn, när dom är vuxna så finns inte internet och filmerna kvar.
    Programvaran är helt annorlunda.

  • krillesthlm
    aaaanonym skrev 2014-09-28 19:18:57 följande:

    Hej!
    På facebook har många killar nu börjat sprida en länk , av ren nyfikenhet tittade jag självklart in och det är en porrsida. Funderade på vad som var så speciellt eftersom så många länkat till den. Men då ser jag att en tjej jag vet vem det är , hon är i från stan medverkar i dom !!
    Hon är 19 år och har en dotter på snart 2 år !!!
    Skrev till henne eftersom jag blev nervös på att hon kanske inte visste att dom låg upp p till svar fick jag att det var självmant upplagt ?!
    Hon spelar in porrfilmer med mist 3 olika killar ... får så ont i magen på tanken att hennes barn eller hennes kompisar kanske hittar det en dag... så jag förklara det för henne o då säger hon att hon gjorde det för pengar o att jag inte ska lägga mig i . För tydligen får hon inte pengar någon annan stans ifrån ...

    Ska jag vara låta det vara eller ska jag göra nått ?! Vad i sådana ?!


    inte dina problem..sköt dig själv
    finns inget bot mot sex,förutom mer sex
  • Anonym (g)

    Oj vad kalla ni är då.

    Då är ju frågan hur skulle ni reagera om ni hittade er mamma på porrfilmer när ni är 14-15 år?

    Stackars barnet o få växa upp med en sån mamma säger jag bara.

    Anmäl till Soc på en orosanmälan.

  • Anonym (g)
    Snutten6 skrev 2014-09-28 19:49:10 följande:

    Sköt dig själv, moraltant !

    Hennes barn, när dom är vuxna så finns inte internet och filmerna kvar.

    Programvaran är helt annorlunda.


    Tror du verkligen själv på att det inte kommer hittas? De kommer ligga kvar länge plus att hennes jobbsökande kommer bli svårt.

    Ts Usch vad äckligt.

    Soc direkt
  • Tecum
    Anonym (g) skrev 2014-09-28 20:13:10 följande:

    Oj vad kalla ni är då.

    Då är ju frågan hur skulle ni reagera om ni hittade er mamma på porrfilmer när ni är 14-15 år?

    Stackars barnet o få växa upp med en sån mamma säger jag bara.

    Anmäl till Soc på en orosanmälan.


    Helt fel att belasta soc med en anmälan bara för att en moraltant vill straffa mamman. Hon kan ta hand om sitt barn hur bra som helst även om hon sysslar med porrfilm.
Svar på tråden Hon är med i en porrfilm