• Praktikant

    bf april 2015

    Vi är i vecka 11+2 och är jätteglada att vi ska bli föräldrar i april. Någon mer?
    Dock syns det inget än.. Hoppas magen vill börja växa snart mår hur bra som helst! Hur mår ni?

  • Svar på tråden bf april 2015
  • TereseS

    Jag är i vecka 11+4 och mår också bra. Har mått lite illa men det är nästan borta, nu är jag "bara" väldigt hormonell. Ska på kub-test på fredag och hoppas att allt ser bra ut, så kanske jag kan slappna av lite sen.

  • Praktikant
    TereseS skrev 2014-09-30 20:59:49 följande:

    Jag är i vecka 11+4 och mår också bra. Har mått lite illa men det är nästan borta, nu är jag "bara" väldigt hormonell. Ska på kub-test på fredag och hoppas att allt ser bra ut, så kanske jag kan slappna av lite sen.


    Jag tror det kommer gå bra!

    Är det ert första barn? På mig syns det inget än
  • S Michaela
    Praktikant skrev 2014-09-30 21:44:00 följande:

    Jag tror det kommer gå bra!

    Är det ert första barn? På mig syns det inget än


    TS : i vecka 11 är det väldigt ovanligt att det syns på magen att man är gravid, speciellt när man väntar sitt första barn.

    Möjligtvis om du är väldigt smal sen innan så kan man kanske se det lite på kvällen.

    Men vanligast är att man får vänta några veckor till innan det syns ordentligt :)

    Jag är också gravid och har BF i april.

    Väntar mitt andra barn.
  • Praktikant
    S Michaela skrev 2014-09-30 22:22:34 följande:
    TS : i vecka 11 är det väldigt ovanligt att det syns på magen att man är gravid, speciellt när man väntar sitt första barn.

    Möjligtvis om du är väldigt smal sen innan så kan man kanske se det lite på kvällen.

    Men vanligast är att man får vänta några veckor till innan det syns ordentligt :)

    Jag är också gravid och har BF i april.

    Väntar mitt andra barn.
    Jag har läst lite om det

    Magmusklerna skyddar mycket bla. Jag är inte supersmal, kurvig typ.

    Men bebisen verkar må bra i allafall :)
  • mrsJammeh

    Hej på er! Är i vecka 10+4 (onsdag), och detta är min andra graviditet fast tyvärr så avslutades den första i vecka 9+2. Denna gången så verkar allt gå vägen däremot, var på vul förra måndagen och fick se det lilla pyret... :) på mig har det börjat synas lite smått, både dag och kväll. Så det är lite svårt att dölja det emellanåt. Fast de flesta vet redan om det på jobbet, tycker det varit skönt att berätta det igen så man slipper dölja och om något händer så vet de varför :) När är ni beräknade preliminärt? Själv är det den 24 april som gäller :D

  • TereseS

    Jag väntar mitt andra barn, har en son som är 2 år och 2 månader.

    På mig syns det inte att jag är gravid men däremot har jag gått upp ett par kg. Jag är nu beräknad till 17/4. Jag är om möjligt ännu mer nervös nu för Kub-testet i morgon...skulle inte googlat runt så mycket...ska bli så skönt när det är gjort!!

  • Praktikant
    TereseS skrev 2014-10-02 09:32:44 följande:

    Jag väntar mitt andra barn, har en son som är 2 år och 2 månader.

    På mig syns det inte att jag är gravid men däremot har jag gått upp ett par kg. Jag är nu beräknad till 17/4. Jag är om möjligt ännu mer nervös nu för Kub-testet i morgon...skulle inte googlat runt så mycket...ska bli så skönt när det är gjort!!


    Jag är beräknad 16 april. Vi ska göra kub den 9 oktober
  • didderson

    Hej hej! 
    Vi gick in i V.14 idag. Än syns det inget på magen, möjligtvis lite på kvällarna. 
    Längtar så jag spricker tills den 14'e nov då jag ska på första UL.

    Jag är 23 år, det är första barnet och BF är satt den 8'e april

  • TereseS
    Praktikant skrev 2014-10-02 12:28:19 följande:

    Jag är beräknad 16 april. Vi ska göra kub den 9 oktober


    Vad roligt, då är vi beräknade nästan samtidigt ju...än så länge iaf. Jag är 36. Hur gammal är du?
  • Praktikant
    TereseS skrev 2014-10-02 17:30:23 följande:
    Vad roligt, då är vi beräknade nästan samtidigt ju...än så länge iaf. Jag är 36. Hur gammal är du?
    Första barnet fyller 30
Svar på tråden bf april 2015