• Dr to be

    bim 8-13/10? häng på!

    Hej!

    Fler som har bim 8-13/10?

    Här pågår försök nr 2 att få barn nr 2. Dottern är 2.5 år. Hade äl någon gång mellan 24-28/9. Tydliga äl-symtom i form av äggviteflytningar, molvärk, hugg och ökad sexlust.

    Blir spännande att vänta på att 14 dagar ska gå. Utgår från att bim är 12/8 så att jag inte börjar testa alldeles för tidigt.

    Någon som vill hänga på och tjata symtom och tankar? ????

  • Svar på tråden bim 8-13/10? häng på!
  • oliphant

    Jag hänger gärna med. Jag har bim ca 8-10/10. Vi har försökt i över ett år. Fick veta att jag har pcos i juni och har nu gjort min tredje pergotime kur. Hoppas att det är min tur nu:)

  • Frallanz

    Hallå där!

    BiM 12/10. Hade ÄL nånstans mellan 24-28 :) men känns inte som att det tagit sig denna gången, men det märks väl vid bim.

    Haft samlag 21/9, 23/9, 24/9 (han kom ej då), och 27/9. Inget samlag igår, men idag blir det lite mys. Så har inte varit jätte aktia runt dessa dagar, vi har haft sex när lusten kommit sig till. Men skönt öndå o känna så som jag gör nu, att det är kört. Då blir man inte deppad runt bim :)

  • Dr to be

    Välkomna:)

    Här kommer jag nog att gå runt och noja... Hade ev ett supertidigt mf förra cykeln.

    Jag har de senaste fem dagarna haft ont i äggstockstrakten och ländryggen. Å imorse blev jag välsigt

  • oliphant

    Jag har också massa symptom men de vet jag är från pergotime dosen men går alltid att hoppas. För mig har hela resan varit upp och ner. Just nu är det jättejobbigt. Vill att det ska vara min tur nuuuu. Vi har tre vänner som alla ska ha barn om en eller två månader vilket inte gör det hela lättare.

  • Dr to be
    oliphant skrev 2014-09-29 12:01:20 följande:

    Men bara att hålla tummarna för oss.


    Jag håller alla tummar, fingrar och tår:)
  • bellsi

    Hej:)

    Jag har också bim 10/10 cirka.
    Har inte använt äl tester men förmodar att äl var 25-29/9:)

    Är 4:de försöket kan man säga även om det inte vart jätte aktiva försök.

    Man försöker inte tänka för mycket men det är svårt:)

    Har haft magsmärtor i nedre magen/äggstockar sen lördag natt men vet inte om det kan vara något?

    Vi får hålla tummarna:)

  • moeee

    Jag hänger också på! Har bim ca 9e, inte helt säker då den är oregelbunden och jag inte haft koll på äl :)

    Hade nån kort blödning runt där jag borde haft äl vilket jag aldrig har haft förut så väntar med spänning på bim för att se om det kan ha betytt nåt!

    Utöver det har jag känt av en hel del molvärk och yrsel, men vet också att jag nog känner efter lite extra ;)

Svar på tråden bim 8-13/10? häng på!