• Anonym (Hon)
    Äldre 29 Sep 22:01
    5907 visningar
    10 svar
    10
    5907

    Män! Jucka/knulla/ röra sig skönt

    När ni säger (och menar det) "du juckar skönt/ knullar skönt/ rör dig skönt", vad menar ni mer exakt? Vilken eller vilka rörelser är skönare än andra från tjejens sida under själva samlaget och varför? Utveckla gärna hur ni menar och utifrån olika ställningar. Jag fick idén utifrån ett svar i en annan tråd, det skulle vara intressant att se hur olika män ser på saken. 

  • Svar på tråden Män! Jucka/knulla/ röra sig skönt
  • Äldre 29 Sep 22:28
    #1

    Jag misstänker att vad som upplevs som skönaste rörelse varierar kraftigf mellan  individer, inte minst beroende på att det på individenivå är stor skillnad på storlek och form när det kommer till utrustning, och det gäller oavsett kön.

    Grejerna ska passa ihop som det heter, men jag tror det har mycket att göra rörelser också. "Hemligheten"  med in och ut-sex ligger i att rätt punkter stimluleras inne i tjejen men även för killen har det en viss betydelse var på kuken friktionen känns (inte alls lika betydelsefullt som för tjejen dock),  rimligtvis borde rörelser, ställing osv anpassas efter vad paret har att jobba med, det som funkade så bra med exet funkar inte nödvändigtvis alls lika bra med den nye partnern.

  • Anonym (Hon) Trådstartaren
    Äldre 29 Sep 23:12
    #2
    hännrick skrev 2014-09-29 22:28:16 följande:

    Jag misstänker att vad som upplevs som skönaste rörelse varierar kraftigf mellan  individer, inte minst beroende på att det på individenivå är stor skillnad på storlek och form när det kommer till utrustning, och det gäller oavsett kön.

    Grejerna ska passa ihop som det heter, men jag tror det har mycket att göra rörelser också. "Hemligheten"  med in och ut-sex ligger i att rätt punkter stimluleras inne i tjejen men även för killen har det en viss betydelse var på kuken friktionen känns (inte alls lika betydelsefullt som för tjejen dock),  rimligtvis borde rörelser, ställing osv anpassas efter vad paret har att jobba med, det som funkade så bra med exet funkar inte nödvändigtvis alls lika bra med den nye partnern.


    Ja, visst är det olika för olika män. Just därför vore det intressant att höra från flera män vad just de tycker är extra skönt, med fokus på just kuken Är det kanske inte alls viktigt med rörelsen utan viktigare att tjejen är trång? Ska hon knipa, hur mycket i så fall och hur? Vilka rörelser är skönast annars? Etc...
  • Dickie Simpki­ns
    Äldre 29 Sep 23:30
    #3
    Anonym (Hon) skrev 2014-09-29 23:12:11 följande:

    Ja, visst är det olika för olika män. Just därför vore det intressant att höra från flera män vad just de tycker är extra skönt, med fokus på just kuken Är det kanske inte alls viktigt med rörelsen utan viktigare att tjejen är trång? Ska hon knipa, hur mycket i så fall och hur? Vilka rörelser är skönast annars? Etc...


    Jag upplever det lite som en dans. Killen och tjejen rör sig i ett samspel. Tjejen reagerar på killen rörelser och rör sig utifrån det. Sen kan jag gilla när tjejen är lite mer passiv också. Och bara tar emot kuken - hårt pumpande så det bara smackar. Pungen daskar emot vid varje juck. Hur upplever du det?
  • Äldre 29 Sep 23:36
    #4
    Anonym (Hon) skrev 2014-09-29 23:12:11 följande:
    Ja, visst är det olika för olika män. Just därför vore det intressant att höra från flera män vad just de tycker är extra skönt, med fokus på just kuken smile1.gif Är det kanske inte alls viktigt med rörelsen utan viktigare att tjejen är trång? Ska hon knipa, hur mycket i så fall och hur? Vilka rörelser är skönast annars? Etc...
    Kanske är det så, men jag tror att kombinationen är det viktiga.. varje uppsättning med gryta och slev måste röras på sitt eget sätt ;)

    Det såklart rörelser som är sexigare än andra och det visuella inte oviktigt i sammanhanget men det är liksom en annan sak. Kan man hitta en ställning och rörelse där undersidan av ollonet och kvinnans g-punkt stimuleras kraftigt så tror jag inte någon av parterna oroar sig över att det de gör ser löjligt ut ;)
  • Äldre 30 Sep 01:37
    #5
    Dickie Simpkins skrev 2014-09-29 23:30:45 följande:
    Jag upplever det lite som en dans. Killen och tjejen rör sig i ett samspel. Tjejen reagerar på killen rörelser och rör sig utifrån det. Sen kan jag gilla när tjejen är lite mer passiv också. Och bara tar emot kuken - hårt pumpande så det bara smackar. Pungen daskar emot vid varje juck. Hur upplever du det?
    Jag är lite inne på din dans grej där, man rör sig som en enhet även om man rör sig lite var för sig, möts, avslutar den andres rörelse osv.

    Fast jag gillar den passiva delen också att bara bli tagen typ, grottkvinnan i mig älskar den biten då och då
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 30 Sep 01:43
    #6
    hännrick skrev 2014-09-29 22:28:16 följande:

    Jag misstänker att vad som upplevs som skönaste rörelse varierar kraftigf mellan  individer, inte minst beroende på att det på individenivå är stor skillnad på storlek och form när det kommer till utrustning, och det gäller oavsett kön.

    Grejerna ska passa ihop som det heter, men jag tror det har mycket att göra rörelser också. "Hemligheten"  med in och ut-sex ligger i att rätt punkter stimluleras inne i tjejen men även för killen har det en viss betydelse var på kuken friktionen känns (inte alls lika betydelsefullt som för tjejen dock),  rimligtvis borde rörelser, ställing osv anpassas efter vad paret har att jobba med, det som funkade så bra med exet funkar inte nödvändigtvis alls lika bra med den nye partnern.


    Kloka ord, instämmer!!!
    Kickan
  • Anonym (Hon) Trådstartaren
    Äldre 30 Sep 05:50
    #7
    Dickie Simpkins skrev 2014-09-29 23:30:45 följande:
    Jag upplever det lite som en dans. Killen och tjejen rör sig i ett samspel. Tjejen reagerar på killen rörelser och rör sig utifrån det. Sen kan jag gilla när tjejen är lite mer passiv också. Och bara tar emot kuken - hårt pumpande så det bara smackar. Pungen daskar emot vid varje juck. Hur upplever du det?
    Jag håller med dig och det hännrick skriver. Samtidigt utgår jag ifrån att de allra allra flesta kvinnor faktiskt rör sig under knullandet så jag är nog nyfiken på skillnaden mellan att röra sig på ett skönt sätt och ett inte skönt sätt. Det finns ju en skillnad mellan män, hur de rör sig. De som bara pumpar på för glatta livet utan känsla för dansen är urtrista. Noll sensualism. Knulla med känsla ( jag menar inte romantik) är viktigt. Men hårt pumpande är skönt som en del av knullandet, bara det inte är huvudnumret.
  • nickna­me01
    Äldre 30 Sep 21:41
    #8
    Anonym (Hon) skrev 2014-09-30 05:50:59 följande:

    Jag håller med dig och det hännrick skriver. Samtidigt utgår jag ifrån att de allra allra flesta kvinnor faktiskt rör sig under knullandet så jag är nog nyfiken på skillnaden mellan att röra sig på ett skönt sätt och ett inte skönt sätt. Det finns ju en skillnad mellan män, hur de rör sig. De som bara pumpar på för glatta livet utan känsla för dansen är urtrista. Noll sensualism. Knulla med känsla ( jag menar inte romantik) är viktigt. Men hårt pumpande är skönt som en del av knullandet, bara det inte är huvudnumret.


    Jag tycker interaktionen är viktig..att känna kvinnan "tar emot" kuken och liksom rör sig "girigt" med fittan så man riktigt känner hur hon njuter. Jag gillar faktiskt det mycket mer än att bara råknulla även om det naturligtvis också har sin charm. Men det är just känslan av att man knullar tillsammans med omsorg för den Andres njutning som tänder mig mest tror jag.
    Volvo cutis
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 30 Sep 21:44
    #9
    nickname01 skrev 2014-09-30 21:41:47 följande:
    Jag tycker interaktionen är viktig..att känna kvinnan "tar emot" kuken och liksom rör sig "girigt" med fittan så man riktigt känner hur hon njuter. Jag gillar faktiskt det mycket mer än att bara råknulla även om det naturligtvis också har sin charm. Men det är just känslan av att man knullar tillsammans med omsorg för den Andres njutning som tänder mig mest tror jag.
    Volvo cutis
    Instämmer totalt
  • nickna­me01
    Äldre 30 Sep 21:47
    #10
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-30 21:44:52 följande:

    Instämmer totalt


    Tack tycker detsamma gäller vid oralsex-lekar med....älskar att slicka när det ger stark och tydlig njutning med tillhörande höftrörelser..
    Volvo cutis
Svar på tråden Män! Jucka/knulla/ röra sig skönt