• Anonym (?)

    Onanera med sin partner, hiss eller diss?

    Vad tycker du? Självfallet är det skönt att onanera för sin egen njutnings skull när man bara vill ha det avklarat "snabbt". Men vad tycker du om att onanera tillsammans med en partner? 

    Jag och min man kan börja med förspel och smeka varandra. Efter ett tag så kan jag börja tillfredställa mig själv och då går han igång så hårt! Det slutar med att vi kanske inte ens "hinner" med penentration eftersom vi båda blir så upphetsade av att se varandra så vi kommer. 

    Vad tycker du? Är det något du gör med din partner? 

  • Svar på tråden Onanera med sin partner, hiss eller diss?
  • Anders 386

    Skulle va trevligt, men tyvärr vill inte min fru smeka sig själv öht när jag ser på. Vet inte om hon gör det när hon är ensam heller, ingen aning.

  • LaLola

    Jag hade aldrig nånsin gjort det förut inför en kille men gör det med min nuvarande o det är så himla läckert ju!
    För första gången i livet känner jag mig bekväm med att göra så.

  • Anonym (Diss)

    Jag ser ingen poäng med att onanera tillsammans med någon. Då tar man ju hellre på gubben än på sig själv!Flört

  • Kräk

    Diss. Det är för mig privat och jag skulle inte kunna nå orgasm om nåm tittar på.

  • Vaken

    Med tvekan diss!

    Jag har inga problem med att ligga bredvid min man och onanera och jag har inga problem med att ligga bredvid honom när han onanerar.

    Men jag tycker helt enkelt att det är så mycket skönare med penetrerande samlag och det ger mig så mycket mer, att jag alltid väljer det före onani, om möjligheten finns.

  • manfrsthlm
    Vaken skrev 2014-09-30 11:06:56 följande:

    Med tvekan diss!

    Jag har inga problem med att ligga bredvid min man och onanera och jag har inga problem med att ligga bredvid honom när han onanerar.

    Men jag tycker helt enkelt att det är så mycket skönare med penetrerande samlag och det ger mig så mycket mer, att jag alltid väljer det före onani, om möjligheten finns.


    kan ju va en trevlig del till förspel innan själva knullet
Svar på tråden Onanera med sin partner, hiss eller diss?