• Anonym (Kärlek)

    Hur kan killar tröttnar på att ha en flickvän?

    Nu har jag ingen själv, men det verkar ju hur underbart som helst. Pussas, filmmys, göra saker tillsammans, allt!

  • Svar på tråden Hur kan killar tröttnar på att ha en flickvän?
  • hännrick

    Det beror på delvis på man vill ha det man inte har, gräset ser grönare ut på andra sidan staketet.

    Det där med att ha flickvän är rätt underbart,men det det gäller att det är en tjej som man passar ihop med, annars är det inte mysigt så jäkla länge.

  • HäckHäxan
    Anonym (Kärlek) skrev 2014-09-30 00:13:52 följande:
    Nu har jag ingen själv, men det verkar ju hur underbart som helst. Pussas, filmmys, göra saker tillsammans, allt!
    För det ingår gnäll, tjat, trätande, bråk, tjafs om toalettsitsens varande eller icke varande, städ, disk, mat , kläder och ja all annan vardaglig skit helt enkelt.

    Hade allt bara handlat om att pussas och kramas och kolla på film så hade det fan varit fred på jorden för länge sedan typ.

    Inte bara killar som tröttnar det gör tjejer också och tröttnar på sina killar.

    Vissa personer fungerar kanon ihop andra fungerar inte alls, men oftast märker man inte av det fören allt det lyriska ruset lagts sig och saker blir vardag, det är först då man egentligen kan utvärdera om man funkar ihop alls, så ser iaf jag det. Sväva på rosa moln och vara jävligt gullig kan vilken idiot som helst. Kommunicera, enas om så bara enas om att man inte tycker samma, medla och välja sina strider, det kan däremot inte alla, långt ifrån alla.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Kärlek)
    hännrick skrev 2014-09-30 00:55:11 följande:

    Det beror på delvis på man vill ha det man inte har, gräset ser grönare ut på andra sidan staketet.

    Det där med att ha flickvän är rätt underbart,men det det gäller att det är en tjej som man passar ihop med, annars är det inte mysigt så jäkla länge.


    Ligger man och pussas i soffan så indikerar väl det att man passar ganska bra ihop?
  • Anonym (Kärlek)
    HäckHäxan skrev 2014-09-30 01:12:47 följande:

    För det ingår gnäll, tjat, trätande, bråk, tjafs om toalettsitsens varande eller icke varande, städ, disk, mat , kläder och ja all annan vardaglig skit helt enkelt.

    Hade allt bara handlat om att pussas och kramas och kolla på film så hade det fan varit fred på jorden för länge sedan typ.

    Inte bara killar som tröttnar det gör tjejer också och tröttnar på sina killar.

    Vissa personer fungerar kanon ihop andra fungerar inte alls, men oftast märker man inte av det fören allt det lyriska ruset lagts sig och saker blir vardag, det är först då man egentligen kan utvärdera om man funkar ihop alls, så ser iaf jag det. Sväva på rosa moln och vara jävligt gullig kan vilken idiot som helst. Kommunicera, enas om så bara enas om att man inte tycker samma, medla och välja sina strider, det kan däremot inte alla, långt ifrån alla.


    Jag kan ta skiten och skulle naturligtvis göra saker för att minimera risken för att sådana saker blossar upp, men det mysiga och kärleksfulla väger såpass tungt att man kan leva med det andra. Dessutom är det ju underbart 24/7 i början. Åh, vill ha en tjej.
  • hännrick
    Anonym (Kärlek) skrev 2014-09-30 02:08:10 följande:
    Ligger man och pussas i soffan så indikerar väl det att man passar ganska bra ihop?
    Ja, under förutsättning att man ligger där och pussas även efter att den inledande förälskelsen lagt sig.

    Sen, precis som Häckhäxan säger, så består livet av mer än pussar.
  • Anonym (Kärlek)
    hännrick skrev 2014-09-30 02:12:14 följande:

    Ja, under förutsättning att man ligger där och pussas även efter att den inledande förälskelsen lagt sig.

    Sen, precis som Häckhäxan säger, så består livet av mer än pussar.


    Självfallet, men så hemskt är inte livet i övrigt. Behöver inte vara det i alla fall. Så tala inte ned kärleken. :)
  • Anonym (Bu)

    jag har fått "lära mig" att det finns folk som inte "gillar" att hålla på med "kärlek" så hemskt mycket.. min ex. var tex. en sådan som fick nog av "mys" efter en liten tid, medan jag hoppades på att få pussas, hångla o kramas (o mer) HELA tiden...typ!
    Efter att vi flyttat ihop tänkte jag: "Yes, nu har vi inga hinder för att få vara tillsammans!", men han tänkte tydligen: "Bra, nu har jag fixat en husmor, nu kan det väl räcka med det där fåniga kärlekstramset..."
    Så olika man kan vara!!
    Förvånad

  • Anonym (Kärlek)

    Jag skulle aldrig tröttna på kärlek. Kanske är unik. Varför har jag inte tjej? De skulle ju avguda mig (tror jag).

  • Anonym (Bu)
    Anonym (Kärlek) skrev 2014-09-30 15:01:45 följande:

    Jag skulle aldrig tröttna på kärlek. Kanske är unik. Varför har jag inte tjej? De skulle ju avguda mig (tror jag).


    Rätt tjej skulle kanske det, bara du inte faller för en "torris" Tungan ute
  • LauraPalmer

    Det kan ju bero på massor av saker för båda kön. Det är ju inte så roligt att vara tillsammans med någon som är klängig, är svartsjuk, ständigt klagar och tycker synd om sig själv..

Svar på tråden Hur kan killar tröttnar på att ha en flickvän?