• Anonym (TS)

    Vad har ni gjort senast på Skype eller kik?

    Berätta gärna vad ni gjorde, nyfiken:)
    Nyfiken, på vad andra verkligen gör;)

  • Svar på tråden Vad har ni gjort senast på Skype eller kik?
  • Aggroman

    Jag sa hej till en person.... Fick inget svar tillbaka.

  • Aggroman
    Nordic1974M skrev 2014-09-30 01:01:24 följande:

    Pratat om oproffesionella tidningsutdelare


    Blir inte du också förbannad när de enbart slänger tidningen utanför brevlådan och sedan kräver betalt för det?
  • Aggroman
    Nordic1974M skrev 2014-09-30 01:01:24 följande:

    Pratat om oproffesionella tidningsutdelare


    Blir inte du också förbannad när de enbart slänger tidningen utanför brevlådan och sedan kräver betalt för det?
  • HäckHäxan
    Anonym (TS) skrev 2014-09-30 00:43:21 följande:
    Berätta gärna vad ni gjorde, nyfiken:) Nyfiken, på vad andra verkligen gör;)
    Hmm såg en man runka via skype häromdagen. Kik vet jag inte ens när jag öppnade sist. Var förövrigt första gången jag såg nått sånt via skype också, har bara svarat på en kompis meddelande där inne innan och har ingen aning om hur det fungerar alls egentligen
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (TS)
    HäckHäxan skrev 2014-09-30 01:32:40 följande:

    Hmm såg en man runka via skype häromdagen. Kik vet jag inte ens när jag öppnade sist. Var förövrigt första gången jag såg nått sånt via skype också, har bara svarat på en kompis meddelande där inne innan och har ingen aning om hur det fungerar alls egentligen


    du hajja vad jag menade.

    Hade med en sån Skype upplevelse förra veckan;)

    Mysigt men ganska meningslöst...

    När man är på HP så frågar 7 av10 om man har kik, nästan med en gång efter 2 mail

    Dom små hunkarna vill väl ha en lista som dom kan höra av sig till när lusten faller på...

    Vill jag oxå ifs;)
  • manfrsthlm
    Anonym (TS) skrev 2014-09-30 10:59:15 följande:
    du hajja vad jag menade.

    Hade med en sån Skype upplevelse förra veckan;)

    Mysigt men ganska meningslöst...

    När man är på HP så frågar 7 av10 om man har kik, nästan med en gång efter 2 mail

    Dom små hunkarna vill väl ha en lista som dom kan höra av sig till när lusten faller på...

    Vill jag oxå ifs;)
    varför harva med massa onödiga mail,när man kan ringa,kika,smsa,enklast och effektivast
  • Schna

    Jag diskuterade upplägget på en kommande studieuppgift. Kom fram till att kika över det hela igår men jag var lite busig och struntade i det. Tar det idag istället.


    Aggroman skrev 2014-09-30 01:18:46 följande:
    Blir inte du också förbannad när de enbart slänger tidningen utanför brevlådan och sedan kräver betalt för det?
    Det är oerhört irriterande. Vad tycker du om oombedda gratistidningar i brevinkastet kl 5 på morgonen? Ponera att du har ett brevinkast och har sängen någorlunda nära detta.
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (TS)
    HäckHäxan skrev 2014-09-30 01:32:40 följande:

    Hmm såg en man runka via skype häromdagen. Kik vet jag inte ens när jag öppnade sist. Var förövrigt första gången jag såg nått sånt via skype också, har bara svarat på en kompis meddelande där inne innan och har ingen aning om hur det fungerar alls egentligen


    [quote=74083525][quote-nick]manfrsthlm skrev 2014-09-30 11:10:01 följande:[/quote-nick]

    varför harva med massa onödiga mail,när man kan ringa,kika,smsa,enklast och effektivast

    [/

    Smsa och ringa vill jag inte med en gång, då lämnar man ut sig. Har visserligen en snusktelefon, som man kan ringa på, smsa orkar jag inte göra på den... Den har jag ju då visserligen använt till några goda stunder. Har bara lämnat ut mitt riktiga telefon nr till två st. Men kik funkar ypperligt till det mesta
Svar på tråden Vad har ni gjort senast på Skype eller kik?