• Partiledare

    Lyckat flyktingmottagande stoppade inte SD:s framgångar

    Det lilla skånska samhället har gjort sig känt för ett medmänskligt flyktingmottagande ? och efter ett besök i januari tyckte ministern Tobias Billström att arbetssättet borde spridas över landet. Samtidigt röstade 26,1 procent av invånarna på SD i höstens val ? en kraftig ökning mot förra valet. SvD har besökt samhället bakom ?Hammenhögsmodellen?.
     www.svd.se/nyheter/inrikes/lyckat-flyktingmottagande-stoppade-inte-sds-framgangar_3961800.svd
    Men vadå, vi fick ju en Syrisk musiker och skådespelare, det är väl precis vad Sverige behöver?

  • Svar på tråden Lyckat flyktingmottagande stoppade inte SD:s framgångar
  • Anonym (Ffffffffffffffff)

    Jaha? Var vill du komma? Svenskarna röstade på SD. Det är ett demokratiskt land vi bor i (tror jag), så sluta gnäll över att folk inte röstade på ditt parti.

  • Anonym (SD)
    Anonym (Ffffffffffffffff) skrev 2014-09-30 06:44:21 följande:

    Jaha? Var vill du komma? Svenskarna röstade på SD. Det är ett demokratiskt land vi bor i (tror jag), så sluta gnäll över att folk inte röstade på ditt parti.


    Det loliga är att det gick snett där när det var så välskött
  • Anonym (jaha)

    Det är ett bevis på att de som röstade på SD gjorde det rasistiska skäl.

    Naturligtvis.

  • Anonym (Ffffffffffffffff)
    Anonym (jaha) skrev 2014-10-01 06:24:02 följande:

    Det är ett bevis på att de som röstade på SD gjorde det rasistiska skäl.

    Naturligtvis.


    Öh nej. Inte alls. Som vanligt generalliserar alla att SD = rasism vilket är rent och jävla förtal. Sen att det finns rasister som röstar främst på SD (liksom på vilket annat jävla parti som helst) är en annan sak. 

    Jag röstade på SD för att alla andra jävla partier bara gnäller på varandra (inkl på SD) bl.a., sedan tilltalade deras åsikter mig mer (inte de av rasistiska inriktningar). Jag är inte rasist, jobbar ihop med flera av utländsk härkomst, inga problem med dem. Konstigt va? Hur går det ihop?
  • Klarabella Ko

    Jag tror det kvittar att det blev halvlyckat på en liten ort. Med 200 ghetton i Sverige och fler på väg börjar folk tröttna. Invandringen är för snabb och för kraftig. Svenskarna hänger inte med.

  • Partiledare
    Krixx skrev 2014-10-01 19:31:49 följande:

    Och SD gnäller inte på de andra partierna??? Haha, dagens skämt på FL!


    Alla kommer att gnälla på alla, utom S och MP tillsvidare som gift sig men kommer att skiljas när Löfven hittat något bättre.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ffffffffffffffff) skrev 2014-10-01 15:23:33 följande:
    Öh nej. Inte alls. Som vanligt generalliserar alla att SD = rasism vilket är rent och jävla förtal. Sen att det finns rasister som röstar främst på SD (liksom på vilket annat jävla parti som helst) är en annan sak. 

    Jag röstade på SD för att alla andra jävla partier bara gnäller på varandra (inkl på SD) bl.a., sedan tilltalade deras åsikter mig mer (inte de av rasistiska inriktningar). Jag är inte rasist, jobbar ihop med flera av utländsk härkomst, inga problem med dem. Konstigt va? Hur går det ihop?
    Nu missade du nog min ironi, verkar det som.

    (men givetvis kan vara rasist för trots att man umgås/jobbar med invandrare).
Svar på tråden Lyckat flyktingmottagande stoppade inte SD:s framgångar