• Skydiver88

    Missfall lr bara ont om hcg?

    Hej,

    Jag har fått svaga men fullt synliga plus med testlagrets stickor i flera dagar. De ökade dock aldrig i styrka utan såg exakt likadana ut varje dag. Jag borde vara en bit in i gravidvecka 4.
    Men idag visade stickan plötsligt minus Gråter

    Jag har fortfarande lite stora, klumpiga och ömma bröst, vilket jag haft i stort sett hela tiden sedan ÄL, annars inga gravidsymptom förutom möjligtvis metallsmak i munnen och trötthet (men det kan ju lika gärna vara inbillning).

    Någon som är eller har varit i samma situation?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-30 09:02
    Glömde nämna att jag inte har fått en tillstymmelse till en blödning eller till magont, men det kanske inte är vanligt om det är ett sådant här tidigt missfall?

  • Svar på tråden Missfall lr bara ont om hcg?
  • Dr to be

    Hej!

    Vad är det för lotnr på dina stickor?

    Jag plussade med 2 stickor och fick negativt med 2 i samma urin (samtidigt). Andra gravtest från andra märken var negativa. Jag var alltså inte gravid.

    Mina stickor hade lotnr 140803.

    Jag hoppas att du trots allt är gravid om det är det du vill!

    Lycka till

  • Skydiver88
    FörvånadÅh, hjälp! Mina stckor har också lotnr 140803

    Då har jag kanske aldrig varit gravid med andra ord Rynkar på näsan

    Jag ska testa med ett annat märke imorgon bitti också, men eftersom vi hade samma lotnr ser det mörkt ut...

    Tack så mycket för ditt svar!
  • Skydiver88

    Man borde kanske anmäla testlagret om det är fel på deras stickor, det är ju verkligen inte okej att de visar falska positiva resultat!

  • Dr to be
    Skydiver88 skrev 2014-09-30 10:59:52 följande:

    Man borde kanske anmäla testlagret om det är fel på deras stickor, det är ju verkligen inte okej att de visar falska positiva resultat!


    De hävdar att det inte är fel på deras stickor. Att jag haft missfall trots att jag förklarade att jag tog 4 test med samma urin varav 2 var positiva och två negativa.

    Kommer aldrig köpa test därifrån igen
  • Skydiver88

    Nej, samma här. Kommer heller aldrig köpa därifrån igen. Jag som trodde att ett positivt aldrig kunde vara falskt

  • Dr to be
    Skydiver88 skrev 2014-09-30 12:42:38 följande:

    Nej, samma här. Kommer heller aldrig köpa därifrån igen. Jag som trodde att ett positivt aldrig kunde vara falskt


    Har du testat med något annat märke?
  • Skydiver88

    Ja, i fredags morse testade jag med RFSU:se testa tidigt och i lördags eller i söndags testade jag även med Clearblue digital. Fick negativt resultat på alla, förutom på testlagrets. Första plusset från testlagret kom redan i torsdags...

  • Skydiver88

    Var det förresten nu i dagarna som du fick både positivt och negativt på Testlagret?

  • Dr to be
    Skydiver88 skrev 2014-09-30 17:43:32 följande:

    Var det förresten nu i dagarna som du fick både positivt och negativt på Testlagret?


    För ca 2v sedan.
  • Dr to be
    Skydiver88 skrev 2014-09-30 17:43:32 följande:

    Var det förresten nu i dagarna som du fick både positivt och negativt på Testlagret?


    För ca 2v sedan.
  • Skydiver88

    Har beställt ett Clearblue digital och ett test som heter pregquick- aldrig hört talas om det innan. Borde komma i brevlådan imorgon så gör mina sista test med dom i övermorgon...

    Jag önskar dig också lycka till om det är så att du vill bli gravid! 

  • Dr to be
    Skydiver88 skrev 2014-09-30 18:27:34 följande:

    Har beställt ett Clearblue digital och ett test som heter pregquick- aldrig hört talas om det innan. Borde komma i brevlådan imorgon så gör mina sista test med dom i övermorgon...

    Jag önskar dig också lycka till om det är så att du vill bli gravid! 


    Tack detsamma! Japp, här pågår bebisverkstad för fullt! Vi vill ha ett syskon till vår 2,5-åring:) helst igår.

    Jag håller alla tummar för er!
  • Skydiver88

    Håller också mina tummar för att ni får en Baby så snart som möjligt!

Svar på tråden Missfall lr bara ont om hcg?