• Anonym (kff)

    killar. .

    Ni har tjafsat med en tjej som ni vet är intresserade av er och har ej pratat med varandra i 2 v (dock säger ni Hej när ni ser henne på jobbet). Hon sa att hon aldrig ska kontakta och "störa" er mer. Hur skulle ni då reagera om hon efter 2 v. smsade och frågade något om jobbet ? Skulle ni tycka hon var konstig /irriterande? Eller att hon bara "låtsas" fråga nåt ang jobbet bara för att kontakta er, ? Är det alltså bra eller dålig idé att messa honom ?

    PS vet ej om han också är intresserad .

  • Svar på tråden killar. .
  • Mamori

    Det beror helt på vad tjafset handlade om samt hur jag reagerade när hon sade att hon inte skulle störa mig mer?

  • hännrick

    Beror också på vad hon frågade, är det en fråga som gäller det hon jobbar med? Är det en fråga där jag är rätt person att fråga?

    Slutligen så beror det varför du ska sms:a, och var helt ärlig nu, handlar det om jobbet så tycker jag att det är okej att ta kontakt. Handlar det istället om att du som privatperson vill kolla läget eller ta kontakt? Då tycker att du ska göra... ta kontakt, be om ursäkt eller vad det nu handlar om. Dra dig tillbaka, vänta och se.

  • Anonym (......)

    Uppenbarligen är killen inte intresserad alls.

    Om jag vore killen så skulle jag tolka kontakten som en ursäkt för att få kontakt privat. Saker som handlar om jobbet sköts på jobbet.

Svar på tråden killar. .