• LaLola

    När infaller Halloween i år?

    Man ska hålla på traditionerna och min tradition på FL är att ställa denna fråga. Demon

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När infaller Halloween i år?
  • Jennie med ie

    25 oktober. Varje år! Man har lagt den där för att privatanställda får lön då och har råd att köpa godis till alla ungar. Vi kommunalt anställda blir objekt för äggkastning precis som vi förtjänar.

  • LaLola
    Jennie med ie skrev 2014-09-30 16:52:28 följande:

    25 oktober. Varje år! Man har lagt den där för att privatanställda får lön då och har råd att köpa godis till alla ungar. Vi kommunalt anställda blir objekt för äggkastning precis som vi förtjänar.


    Hahahaha
  • Aniiee

    I år infaller halloween sista fredagen i oktober. Jag ska på den dagen samla ihop hundar, ungar och karlar och gå spöklik tipspromenad ihop med resten av områdets barnfamiljer, där vid varje station står en vuxen och delar ut smakportioner mat och dryck och frågans godis. Sedan ska barnen få se film och snaska godis och  pojkarna och tre av deras kompisar få spela ett riktigt skräckspel.

    Sen blir det säker lite mer vuxet filmtittande med sleepy hollow eller village of the damned eller the haunting.


    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • Sisisisi

    Det är en bra tradition tycker jag! Förutom att jag varje år blir påmind om hur många år jag har hängt på FL ;) Funderade faktiskt för några dagar sedan på när du skulle göra denna omröstning :)


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • LaLola
    Sisisisi skrev 2014-09-30 17:20:50 följande:

    Det är en bra tradition tycker jag! Förutom att jag varje år blir påmind om hur många år jag har hängt på FL ;) Funderade faktiskt för några dagar sedan på när du skulle göra denna omröstning :)


    Jennie med ie påminde mig för själv hade jag fasiken glömt bort att jag brukar fråga.
  • Sisisisi
    LaLola skrev 2014-09-30 17:23:27 följande:

    Jennie med ie påminde mig för själv hade jag fasiken glömt bort att jag brukar fråga.


    Vaa?? Hur kan du glömma årets viktigaste tråd? :D
    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • LaLola
    Sisisisi skrev 2014-09-30 17:35:32 följande:
    Vaa?? Hur kan du glömma årets viktigaste tråd? :D
    Ja det kan man ju fråga sig!
  • Stårschan

    Jättebra tradition tycker jag, för nu till slut börjar det till och med ha sjunkit in i min tjocka skalle. Du är en riktig folkbildare Lola - inte bara på matfronten!

  • Aileen Allannah

    Det spelar ingen roll, man får faktiskt fira när man vill. Eller hur ofta man vill. Folk får väl se till att ha godis hemma om de inte vill få ägg på huset.

  • LaLola
    Aileen Allannah skrev 2014-10-01 08:49:58 följande:

    Det spelar ingen roll, man får faktiskt fira när man vill. Eller hur ofta man vill. Folk får väl se till att ha godis hemma om de inte vill få ägg på huset.


    Ja jag frågade inget om när folk ska fira. Jag frågade när Halloween infaller.
Svar på tråden När infaller Halloween i år?