• AnnaGus79

    Hjälp! Vill inte vara en av dom

    Alltså, vi har gjort IVF för ett par månader sen som inte blev något, vi har nu i tisdags gjort ett FET-försök, ett 4-celligt embryo som var jättefint enligt läkaren
    Så idag är jag alltså på ruvardag 7 och mår skitdåligt över att inte ha några symtom (helt ostimulerat) och testar hela tiden!
    Nu är jag alltså en av dom som lägger ut bild på test, det enbart för att min man säger sig se ett andra streck, enligt mig är det blankt!
    Vad tror ni? Snälla hjälp

  • Svar på tråden Hjälp! Vill inte vara en av dom
  • Anonym (AC)

    Jag ser nog det andra strecket, men knappt. Kan även vara för att jag tyckte mig själv se ett på testet här hemma i morse. 

  • Engstrom
    Engstrom skrev 2014-09-30 18:48:52 följande:

    Jag ser helt klart ett streck, grattis! :)


    Menade såklart att jag ser teststrecket och kontrollstreck, alltså TVÅ streck totalt Tungan ute
  • AnnaGus79

    Är det sant!?! Ser ni? ???? haha

    Återstår att testa flera dagar framåt då, usch nu gråter jag oxå

    Kan inte riktigt tro det ännu när jag inte ser det själv riktigt men det är ju 4 dagar till BIM så det kanske blir starkare...

    Så dyrt och psykiskt påfrestande detta med IVF och FET

  • Anonym (AC)
    AnnaGus79 skrev 2014-09-30 18:57:22 följande:

    Är det sant!?! Ser ni? ???? haha

    Återstår att testa flera dagar framåt då, usch nu gråter jag oxå

    Kan inte riktigt tro det ännu när jag inte ser det själv riktigt men det är ju 4 dagar till BIM så det kanske blir starkare...

    Så dyrt och psykiskt påfrestande detta med IVF och FET


    Ja verkligen påfrestande! Jag gjorde et med 3-dagars i torsdags, så det var nog förtidigt att testa idag, får avvakta någon dag, tror att det svaga streck jag fick idag är från äl sprutan. 
  • AnnaGus79

    När jag tog ÄL sprutan testade jag varje dag för att se när den slutade visa positivt, den kan visst hålla i upp till 10 dagar, hur länge sen är det du tog den?

  • Anonym (AC)
    AnnaGus79 skrev 2014-09-30 19:13:09 följande:

    När jag tog ÄL sprutan testade jag varje dag för att se när den slutade visa positivt, den kan visst hålla i upp till 10 dagar, hur länge sen är det du tog den?


    10 dagar sen idag. Får testa om någon dag igen.
  • AnnaGus79
    Voodoodoll skrev 2014-09-30 19:26:36 följande:

    Jag ser ett sträck totalt.


    Åh nu hoppas jag så mycket!!! ????
Svar på tråden Hjälp! Vill inte vara en av dom