• knaappeen

    Gravida i Västmanland/Västerås

    Nu har det gått nästan en vecka sedan mitt allra första plus!
    Efter 6 månaders försök(pillerstopp i mars) kom äntligen det extra strecket på stickan.
    Tänkte kolla om det finns fler som är gravida i Västmanland som vill hänga på och prata om allt som rör grav mm. Kanske ses längre fram?
    Själv är jag 24 år,bor i Västerås med min sambo som jag hållt ihop med i 9 1/2år

    Första barnet och enligt uträkning är jag i vecka 5(4+5) BF 3-4 juni

  • Svar på tråden Gravida i Västmanland/Västerås
  • Wilbes

    Jag fick mitt positiva besked igår natt när jag sökte på akuten för annat. Är beräknad till 3 juni som de är nu. Är dock mitt 3 barn.

  • knaappeen

    Hoppas det inte var nå jätteallvarligt!

    Grattis till plusset:) bor du i Västerås?


    Wilbes skrev 2014-10-01 09:46:41 följande:

    Jag fick mitt positiva besked igår natt när jag sökte på akuten för annat. Är beräknad till 3 juni som de är nu. Är dock mitt 3 barn.


    Plussat med första barnet 24/9 6 månader efter pillerstopp.
  • Wilbes

    Har en njursten som ligger i höger njure som bråkar med mig.

    Men haft de förut så de var inget nytt.

    Ja jag bot i Västerås

  • ScillaBlå

    Hej. En till tidigt gravid. Gick in i V 6 idag, BF 2/6. Det är tredje barnet, men sjätte graviditeten. Har en ökad risk för missfall pga en kromosomavvikelse hos min man. Så jag är försiktigt optimistisk än så länge.

    Bor också i Västerås.

  • knaappeen

    Wilbes oj va jobbigt ,hoppas allt går bra:)

    Scillablå håller tummarna för oss alla. Jag går in i vecka 6 imorgon

    Hur gamla är ni? Har ni försökt länge?


    Plussat med första barnet 24/9 6 månader efter pillerstopp.
  • Wilbes

    Jag är 28 denna gång har vi försökt 2 månader. Och har en 06 och en 11 sedan tidigare.

  • ScillaBlå

    Jag är 35 år. Mina barn är födda 08 och 11 och vi har försökt i två år nu. Tre MF/MA ett 2012 och två 2013. Hoppas det är vår tur nu.

  • ScillaBlå

    Oj, den stora tröttheten slog till idag. Hur ska man orka det här?! Och med två barn hemma... Men alla symptom är goda symptom :)

    Trevlig helg!

Svar på tråden Gravida i Västmanland/Västerås