• Jahajasaja

    Samma partner, tre barn, kön?

    Hejsan
    Har två söner hemma och har precis upptäckt att jag blivit oplanerat gravid!
    Nu när det är som det är så börjar jag såklart bli nyfiken, vore ju faktiskt kul att få bli mormor också :)
    Så hur har det blivit för er? Gör omröstningen väldigt smal, rösta därför endast om du har tre barn (eller fler men rösta för tredje) med SAMMA partner och där de första två var av samma kön, du får jättegärna kommentera annars men rösta inte :)
    (Jag vet vad SCB säger om kön men nu är jag nyfiken här) :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Samma partner, tre barn, kön?
  • Jahajasaja

    Tack! Jag har fortfarande svårt att tro på det, de första två fick vi kämpa relativt hårt med att få till också bara kommer denna när vi inte ens "ville" ha fler! men testet var fruktansvärt tydligt! Haha men men det är ju alltid helt fantastiskt att bära på ett nytt liv!

    Oj vad häftigt, fem av samma kön är ju ganska så ovanligt :) har ni kollat på UL?

  • MiniCatti

    Mina föräldrar har 3 barn, alla flickor.
    Min sambos föräldrar har 3 barn, alla pojkar.


    Kööööör bara!
  • Mika86
    Jahajasaja skrev 2014-09-30 20:50:17 följande:

    Tack! Jag har fortfarande svårt att tro på det, de första två fick vi kämpa relativt hårt med att få till också bara kommer denna när vi inte ens "ville" ha fler! men testet var fruktansvärt tydligt! Haha men men det är ju alltid helt fantastiskt att bära på ett nytt liv!

    Oj vad häftigt, fem av samma kön är ju ganska så ovanligt :) har ni kollat på UL?


    Va på rul för en vecka sen men gick inte se varken kön, mage eller hjärta riktigt så ska tillbaka om en vecka.
    Även bm som gjorde rul sa att det borde bli en son till  
  • Jahajasaja
    Mika86 skrev 2014-09-30 21:29:11 följande:

    Va på rul för en vecka sen men gick inte se varken kön, mage eller hjärta riktigt så ska tillbaka om en vecka.

    Även bm som gjorde rul sa att det borde bli en son till  


    Vad spännande
Svar på tråden Samma partner, tre barn, kön?