• Abborren68

    Tjejen vill att jag ska smiska henne

    Känner mig dock dum och lite tafatt . Är det här vettigt?

  • Svar på tråden Tjejen vill att jag ska smiska henne
  • Anonym (pp)

    Vadå är väl bara att smiska på om hon går igång på det.

  • Abborren68

    Känner attvi lever jämställt i övrigt, samtidigt skall jag vara dominant och hon undergiven. Hade aldrig trott att hon önskade något sådant samtidigt vill man göra det hon tycker om

  • Anonym (smisk)

    jag gillar att bli smiskad under sexet, är de så att hon vill att du ska daska henne p¨rumpan  umder sexet eller att hon ska ligga över knät o bli smiskad? men prata med varandra innan o säg hur du känner o ser på saken o hör hennes syn på de

  • panicorion

    Smisk är ett ämne som förekommer ofta i vårt hem, inte över knät bara så där utan smisk under sex. Det har inget med respekt eller likande att göra enligt mig utan jag tänder på smärtan. Min sambo har lärt sig att han kan ta i rätt hårt då jag vill ha smärta och klarar mycket men mitt förslag är att prat igenom det och sedan börja Lungt. Gör inget du känner dig obekväm med det ska vara på bådas villkor.

  • Sibua

    Är något road av inlägget men förstår att det kan kännas främmande om du inte är lagd åt det hållet. Prata igenom det. Det kanske är en chans för dig att lyfta fram nått nytt du vill prova

  • Anonym (Q)

    Du får väl ta och förkovra dig i ämnet. Kunskap skapar trygghet. Läs på, det finns ju hur mycket som helst på nätet, och kolla lite filmer förstås!
    Prata igenom det med tjejen, gärna flera gånger. Om du inte vill så behöver du ju inte berätta att du känner dig dum och tafatt utan säg mera att du vill lära känna hur hård och tuff hon vill att du ska vara.
    Berätta för henne att du vill lära dig och att du vill förstå hennes gränser. Be henne att ni ska börja med att träna/praktisera tillsammans så att ni båda får känna hur tufft och hårt hon vill ha det, så behöver du inte känna att du måste kunna allt och göra allt rätt redan från början.
    Se det som en pågående utveckling.
    När du känner dig mera bekväm med ämnet och när du fått mera kunskap så behöver du inte känna dig dum eller tafatt.

    Ta dig i kragen och ge henne vad hon behöver!
    Lycka till

  • manfrsthlm

    skärp min vän,skärp...viktigt att hon räknar slagen högt och tydligt,minsta miss så börjar du om från noll

  • Anonym (Billy Joe Bubba)

    [quote=74088144][quote-nick]manfrsthlm skrev 2014-09-30 23:39:06 följande:[/quote-nick]skärp min vän,skärp...viktigt att hon räknar slagen högt och tydligt,minsta miss så börjar du om från noll[/

    VA??? Vart kom det där ifrån hahaha räkna vad jaha där ser man haha

  • HasseA

    Jag försöker tänka att inom sex så finns det mycket som fungerar - och inte fungerar.

    Om en kvinna nu tex tycker att det pirrar i kroppen på ett bra sätt om hon går utan trosor under kjolen, så gör det ju det för henne. Om en annan kvinna enbart tycker det är jobbigt, så är det ju mindre lyckat för henne. Om en kvinna inte vågar göra det, men gör det för att hennes partner säger åt henne att göra det, och det då - trots allt - pirrar i hennes kropp av känslan/spänningen, så kanske även det var riktigt bra.

    På det här sättet blir det med alla möjliga saker. Om nån bara garvar åt att få smisk på rumpan, är det ju inget bra grepp. Men om det i stället är så att den som får smisket dels får ruscher i kroppen av själva smärtan, och dels kanske blir eggad av att få smisket i sig, det kanske är blandat med lite skam-känslor över att man ens gillar det, och så vidare, ja då är det ju bara bra. Och då gäller det ju, för den vänliga person som ska ge smisket, att tänka att man bara gör sin partner en tjänst. Man gör ju inte något partnern inte vill. Och så får man försöka lära sig smiska på olika sätt, med olika redskap, med olika metoder, och prata mycket om utvecklingen med varandra. Så man tillsammans lär sig hur hårt man kan slå, hur tätt, hur länge, och allt vad det är. Inte helt lätt, faktiskt, tycker jag i alla fall.

    Det finns en rätt bra sida "Domination for Nice Guys" som tar upp problemet.


Svar på tråden Tjejen vill att jag ska smiska henne