• Partiledare

    Stenkastare här blir ISIS-terrorister?

    Stenkastandet verkar öka, senast såg jag att det tänder eld på papperskorgar söder om Sthlm, maskerar sig och kastar sten på brandkåren, som är rädda att det kan kosta liv i skarpt läge då de råkar ut för samma sak.
    Sök visar att Jihadisterna även ger sig på Byggjobbare som måste sluta arbeta!

    Givetvis hänger det ihop med asylinvandringen som måste bromsas illa kvickt för att hjälpa fler i närområdet istället. 
    Kan man tänka sig att det är dessa otacksamma terrorister som sedan söker sig hemåt för att döda, är det religiösa idioter eller en blandning av våld och hjärnsläpp?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-30 23:49
    www.mitti.se/

  • Svar på tråden Stenkastare här blir ISIS-terrorister?
  • Anonym (Jesus)

    Men dom får ju löften om 57 oskulder och schysta måltider i paradiset, vem kan motstå det, klart man åker ner ...

    Nja, jag vete fan varför någon väljer att åka ner dit. Fattar liksom inte hur ett sånt liv kan locka. Människan är en aggressiv varelse, en mördarapa som alltid har gillat blodutgjutelse, kan tänka mig att det har med det att göra.

  • Kullman
    Anonym (Jesus) skrev 2014-10-01 00:10:05 följande:

    Men dom får ju löften om 57 oskulder och schysta måltider i paradiset, vem kan motstå det, klart man åker ner ...

    Nja, jag vete fan varför någon väljer att åka ner dit. Fattar liksom inte hur ett sånt liv kan locka. Människan är en aggressiv varelse, en mördarapa som alltid har gillat blodutgjutelse, kan tänka mig att det har med det att göra.


    Nollor får jobb med fast lön för att bete sig som mördarsvin, fd stenkastare kanske?
Svar på tråden Stenkastare här blir ISIS-terrorister?