• Anonym (Har inte besökt strippklubb)

    Tjej, vad skulle du göra om...

    Din kille erkänner att han före han träffade dig besökt strippklubb vid något tillfälle?

  • Svar på tråden Tjej, vad skulle du göra om...
  • Anonym (Har inte besökt strippklubb)
    manfrsthlm skrev 2014-10-01 00:57:36 följande:

    är det ngt lov?


    Ursäkta?
  • Anonym (Har inte besökt strippklubb)
    Anonym (..) skrev 2014-10-01 01:38:55 följande:

    Varför ska jag bry mig om vad han gjort tidigare ?

    Huvudsaken han inte gör det under vårat förhållande så spelar det ingen roll


    OK, OK...
  • Vaken

    Varför skulle det vara ett problem?

    Min man har besökt strippklubb sedan vi gifte oss och det är helt okej så länge han går på äkta strippklubb. Det gör inget att han tittar på menyn, så länge han kommer hem när han ska äta...

  • LaLola

    Frågat om han hade kul.

    Min första sambo gick på strippklubb en gång när vi bodde i Göteborg.
    Ingen stor grej precis. Han var bara nyfiken på hur det var.

  • taquine
    Vaken skrev 2014-10-01 07:00:24 följande:
    Varför skulle det vara ett problem?
    Min man har besökt strippklubb sedan vi gifte oss och det är helt okej så länge han går på äkta strippklubb. Det gör inget att han tittar på menyn, så länge han kommer hem när han ska äta...
    Äkta strippklubb ? Vilka anses som oäkta då?  
    Nej hade inte brytt mig, min exman gick väl på såna ställen med sina kolleger efter blöta midddagar och det var väl bara att konstatera att korkade män ofta gör korkade saker , spendera 1000tals kronor på något sunkigt ställe  när det bästa finns hemma;) 
     
    Goodness me
  • Vaken
    taquine skrev 2014-10-01 07:11:56 följande:

    Äkta strippklubb ? Vilka anses som oäkta då?  


    Många förväxlar strippklubb med porr/sexklubb. Det är helt skilda saker.
  • Vaken
    taquine skrev 2014-10-01 07:11:56 följande:

    min exman gick väl på såna ställen med sina kolleger efter blöta midddagar och det var väl bara att konstatera att korkade män ofta gör korkade saker , spendera 1000tals kronor på något sunkigt ställe


    Om han spenderade tusentals kronor på något sunkigt ställe så var det nog inte någon strippklubb han var på. Snarare en sex/porrklubb.
  • taquine
    Vaken skrev 2014-10-01 08:59:29 följande:
    Om han spenderade tusentals kronor på något sunkigt ställe så var det nog inte någon strippklubb han var på. Snarare en sex/porrklubb.
    Ja eller hur  
    Nu är ju detta ett bra tag sen, men då hade ju de flesta såna ställen bara rätt att servera folköl/lättöl  och s.k "champagne" och som inte var  krogpriser direkt
    Och jag skrev han och hans kolleger spenderade , men det är historia nu och inget jag tänker engagera mig i mer 
     
     
    Goodness me
  • Anonym (.)

    Skulle inte bry mig alls. Skulle inte ta illa vid om han gick på strippklubb nu när vi är tillsammans heller. Jag själv var på strippklubb när jag var utomlands med mina killkompisar (då var jag tsm med min partner) och det var ingen big deal. Dock var väl inte mitt besök sådär seriöst men ;)

  • Anonym (Har inte besökt strippklubb)
    Vaken skrev 2014-10-01 07:00:24 följande:

    Varför skulle det vara ett problem?

    Min man har besökt strippklubb sedan vi gifte oss och det är helt okej så länge han går på äkta strippklubb. Det gör inget att han tittar på menyn, så länge han kommer hem när han ska äta...


    Ingen lapdance?
  • Anonym (Har inte besökt strippklubb)
    LaLola skrev 2014-10-01 07:04:08 följande:

    Frågat om han hade kul.

    Min första sambo gick på strippklubb en gång när vi bodde i Göteborg.

    Ingen stor grej precis. Han var bara nyfiken på hur det var.


    Jag tänkte snarare signalerna om kvinnosynen.
Svar på tråden Tjej, vad skulle du göra om...