• Anonym (Knull­at få)
    Äldre 1 Oct 02:12
    759 visningar
    12 svar
    12
    759

    Tjej, skulle du se det som ett problem om...

    Din kille legat runt innan han träffade dig?

  • Svar på tråden Tjej, skulle du se det som ett problem om...
  • Anonym (My)
    Äldre 1 Oct 07:53
    #1

    Eeh nej. Har han inte det skulle jag tro att det var något fel på honom. Nu menar jag inte att han bör ha knullat hundratals men lite erfarna vill jag ha dem.

  • Anonym (S)
    Äldre 1 Oct 11:47
    #2

    Skulle väl aldrig se det som ett problem, men hellre en kille som legat med 10 tjejer än en kille som legat med 100. Nu är visserligen jag bara 20 år så beror väl lite på ålder. 


    Mitt ex hade legat med väldigt många och vi bor i en liten stad, fick då reda på att han legat med min kusin. Givetvis innan vi träffades men var ändå inte så kul.. 


    Man kan ha minst lika mycket erfarenhet om man har legat med 1 person eller med 100 st. Jag tror att folk som har varit i längre förhållande är det bästa att ha sex med, för de har (förhoppningsvis) har haft väldigt mycket sex och testat på det mesta liksom. Har man haft 50 engångsligg så blir det nog mest knulla spruta sova ;) 

  • Anonym (...)
    Äldre 1 Oct 11:54
    #3

    Nej inte om han har testat sig och är fri från sjukdomar 

  • Anonym (Knull­at få) Trådstartaren
    Äldre 1 Oct 12:38
    #4
    Anonym (My) skrev 2014-10-01 07:53:12 följande:

    Eeh nej. Har han inte det skulle jag tro att det var något fel på honom. Nu menar jag inte att han bör ha knullat hundratals men lite erfarna vill jag ha dem.


    Varför är det fel av honom? Han kanske valt det?
  • Anonym (Knull­at få) Trådstartaren
    Äldre 1 Oct 12:40
    #5
    Anonym (S) skrev 2014-10-01 11:47:15 följande:

    Skulle väl aldrig se det som ett problem, men hellre en kille som legat med 10 tjejer än en kille som legat med 100. Nu är visserligen jag bara 20 år så beror väl lite på ålder. 

    Mitt ex hade legat med väldigt många och vi bor i en liten stad, fick då reda på att han legat med min kusin. Givetvis innan vi träffades men var ändå inte så kul.. 

    Man kan ha minst lika mycket erfarenhet om man har legat med 1 person eller med 100 st. Jag tror att folk som har varit i längre förhållande är det bästa att ha sex med, för de har (förhoppningsvis) har haft väldigt mycket sex och testat på det mesta liksom. Har man haft 50 engångsligg så blir det nog mest knulla spruta sova ;) 


    Jag väljer också hellre en tjej som knullat 10 än 100. Hur kvinnofientligt det än låter.
  • Kräk
    Äldre 1 Oct 12:51
    #6

    Bryr mig inte alls om hur många en kille legat med, det kan få vara 10 st som 100 vad mig anbelangar. Så länge han är trogen i ett förhållande (och klarar av att ha ett förhållande) och inte har några könssjukdomar så spelar det ingen roll.

  • Anonym (EL)
    Äldre 1 Oct 12:54
    #7

    Om han är sjukdomsfri och inte notoriskt otrogen får han ha legat med hur många han vill. Kommer inte ställa frågan ändå. Trodde det var något som bara tonåringar gör. 

  • Kräk
    Äldre 1 Oct 12:57
    #8
    Anonym (EL) skrev 2014-10-01 12:54:02 följande:

    Om han är sjukdomsfri och inte notoriskt otrogen får han ha legat med hur många han vill. Kommer inte ställa frågan ändå. Trodde det var något som bara tonåringar gör. 


  • Anonym (Knull­at få) Trådstartaren
    Äldre 1 Oct 13:05
    #9
    Anonym (EL) skrev 2014-10-01 12:54:02 följande:

    Om han är sjukdomsfri och inte notoriskt otrogen får han ha legat med hur många han vill. Kommer inte ställa frågan ändå. Trodde det var något som bara tonåringar gör. 


    Om han notoriskt knullat tjejer och omedvetet sårat dem då?
  • Kräk
    Äldre 1 Oct 13:10
    #10
    Anonym (Knullat få) skrev 2014-10-01 13:05:10 följande:
    Om han notoriskt knullat tjejer och omedvetet sårat dem då?
    Frågan var inte riktad till mig men jag håller med EL och kan lika gärna svara jag också :p
    Om han omedvetet sårat dem så kan man väl inte klandra honom egentligen, men man kan ju då fråga sig om han varit tydlig med att han inte varit ute efter annat än sex. Annars kan man bara konstatera att det är olyckligt att de blivit sårade.
    Min åsikt står fast även i ett sådant fall som din följdfråga.
  • Äldre 1 Oct 13:34
    #11
    Anonym (Knullat få) skrev 2014-10-01 02:12:52 följande:

    Din kille legat runt innan han träffade dig?


    inget problem.
    Jag gillar mans-slampor..
Svar på tråden Tjej, skulle du se det som ett problem om...