• Anonym (Urk!!)

    han äter snor!!

    Jag vetefan vart jag ska ta vägen i det här, har ingen att prata med. Vill inte att någon ska veta om det heller för jag skäms!!!!

    Jag älskar min man, han är så himla himla bra på alla sätt och vis.

    MEN, och ett stort MEN!!!!

    HAN ÄTER SNOR!!!!!!! Så jävla äckligt!!
    Han förnekar det, men jag har kommit på honom flera gånger nu!

    Hur kommer man över en sån här grej? Kan inte titta på honom utan att se honom som den snorätande lilla äcklet... Urk!!

    Vad hade DU gjort om det var DIN man/fru?!?

  • Svar på tråden han äter snor!!
  • Anonym (Lycklig särbo)

    Fy f*n så j*a äckligt! Din man, skriver du, men du borde väl ha märkt detta innan ni gifte er?
    Skulle aldrig vara tillsammans men en så äcklig kille/man! 

  • Anonym (Lina)

    Finns forskning på att snor upprätthåller en bättre mag- tarmbalans! Äter själv det, är tjej. Aldrig varit magsjuk, troligtvis pga snoret säger min läkare!

  • Monkii
    Anonym (Lina) skrev 2014-10-01 15:49:26 följande:

    Finns forskning på att snor upprätthåller en bättre mag- tarmbalans! Äter själv det, är tjej. Aldrig varit magsjuk, troligtvis pga snoret säger min läkare!


    Låter konstigt att prata med sin läkare om sjukdomar man inte har och sina snorvanor. 
  • Anonym (rugor.. mmm..)

    Känner också många som äter snor. Bryr mig inte nämnvärt så länge som de håller det för sig själv. Inte konstigare än att äta rugor.. och det gör jag.

  • Anonym (TS)

    Nej jag såg detta för någon månad sedan! Har inte sett det innan och vi har varit ett par i fan 7 år!!

    Jag kan ju för böveln inte lämna ett annars skitbra förhållande och liv ihop, för att han äter snor?

    Vi har två barn ihop, ett hus ihop och byggt ett liv ihop.

    Känns sjukt det här. Att helt plötsligt blir han någon heeeelt annan!! En snorätare! Usch!!

  • Anonym (snorflickan)

    Här har vi en till :) Är en tjej på 19 år som ser bra ut, är duktig i skolan osv, ingen som hade misstänkt! min mamma +styvpappa+syster (hon är också en snorätare) och självklart min pojkvän vet om det. Tog dock tid innan jag berättade det för honom haha

  • manfrsthlm
    Anonym (TS) skrev 2014-10-01 16:58:31 följande:

    Nej jag såg detta för någon månad sedan! Har inte sett det innan och vi har varit ett par i fan 7 år!!

    Jag kan ju för böveln inte lämna ett annars skitbra förhållande och liv ihop, för att han äter snor?

    Vi har två barn ihop, ett hus ihop och byggt ett liv ihop.

    Känns sjukt det här. Att helt plötsligt blir han någon heeeelt annan!! En snorätare! Usch!!


    prata med han om det och förklara hur äcklad du blev/blir
Svar på tråden han äter snor!!