• Anonym (Jobbigt)

    Min kollega låter mig inte vara....

    Idag på jobbet trodde jag det skulle vara en helt vanlig dag, men det var det inte. På fikarasten satt vi kollegor och pratade i korridoren. Då kommenterade en jag en av mina kollegor och sa "oj vad fin du var idag". Jag tyckte nämligen att hon var fint klädd. Detta blev hon naturligtvis väldigt glad över och tackade. Därefter, dvs. efter denna komplimang, så märkte jag hur hon började titta mot mig och le. Hon kunde titta på mig när ingen annan såg och slicka på mina läppar. Jag förstod inte varför. Jag tänkte att hon kanske hade ätit en sockermunk och behövde slicka sig rent i läpparna. Ibland kunde jag även se henne runt hörnen när ingen annan såg, stå och massera cirklar på sin vagina medan hon tittade mot mig. Varför gör hon så? Jag har ju fru. Jag tycker det är jobbigt att många kvinnor är intresserade av mig och försöker få mig att ha sex med dem. Jag är inte intresserad av det!

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min kollega låter mig inte vara....
  • Anonym (Tsss)

    Väääääldigt sannolikt att en kollega skulle ställa sig och smeka ringar på sin vagina på arbetet efter att ha fått EN komplimang..........

    Next please.

Svar på tråden Min kollega låter mig inte vara....