• Anonym (osäke­r)
    Äldre 1 Oct 20:12
    23940 visningar
    130 svar
    130
    23940

    Min fetisch som jag ej vågar framföra till min höggravida sambo..

    Eftersom att jag är anonym så vill jag skriva om detta och höra era ärliga åsikter. Jag har en särskild fetisch som jag vill uppfylla med min sambo. Hon är höggravid och ska snart föda. Det jag tänder på är att när hon precis har fött barnet så ska jag ha sex med henne. Det jag tänker mig är att eftersom hon precis fött så kommer hon ändå inte känna av min penis med tanke på hur "uttöjd" hon kommer vara. Min fetisch är alltså att penetrera ett uttöjt hål. Jag vet att det kan vara lite känsligt, men jag tänker mig som så att vi älskar ju varandra. Jag tycker att man på något vis ska kunna visa lite respekt och förståelse för varandra. Hon skadas ju inte av detta. En sak hade varit om hon skulle få ont av att bli penetrerad direkt efter födseln...men i och med att hon är så uttöjd de första minutrarna så får man utan problem in en hand till och med.

    Tror ni hon blir sur om jag framför det som jag presenterat det här, eller finns det en chans att hon går med på det?

  • Svar på tråden Min fetisch som jag ej vågar framföra till min höggravida sambo..
  • Klarab­ella Ko
    Äldre 1 Oct 20:14
    #1

    Ahahahahhahahaha!!!! Du skämtar väl? Hade min sambo försökt komma i närheten av mig när det känts som att mitt underliv dragits genom en gräsklippare hade jag slagit sönder honom!!

  • Äldre 1 Oct 20:16
    #2
    Klarabella Ko skrev 2014-10-01 20:14:52 följande:

    Ahahahahhahahaha!!!! Du skämtar väl? Hade min sambo försökt komma i närheten av mig när det känts som att mitt underliv dragits genom en gräsklippare hade jag slagit sönder honom!!


    Instämmer med föregående talare!
  • Klarab­ella Ko
    Äldre 1 Oct 20:16
    #3

    Och hade du tänkt ha sex medan personalen tittar på? Det tar ju ett tag innan moderkakan är ute och personalen stannar i rummet ett tag och kollar att allt är okej. När ni blir ensamma igen så har ju "the moment passed" om man säger så.

  • Anonym (Eeh)
    Äldre 1 Oct 20:18
    #4

    Nu tänker du med helt fel kroppsdel.
    Du förstår väl att det inte går?
    Klart hon kommer att ha ont efteråt. Läs på lite om förlossningen och vad som händer efteråt.

  • sextio­talist
    Äldre 1 Oct 20:18
    #5

    Nu har jag bara ett KS bakom mig, men jag har en känsla av att om du vill överleva en dag som pappa, så tror jag nu håller tyst om din dröm

  • Anonym (Eeh)
    Äldre 1 Oct 20:19
    #6
    Klarabella Ko skrev 2014-10-01 20:14:52 följande:
    Ahahahahhahahaha!!!! Du skämtar väl? Hade min sambo försökt komma i närheten av mig när det känts som att mitt underliv dragits genom en gräsklippare hade jag slagit sönder honom!!
    exiteme skrev 2014-10-01 20:16:39 följande:
    Instämmer med föregående talare!
    Klarabella Ko skrev 2014-10-01 20:16:56 följande:
    Och hade du tänkt ha sex medan personalen tittar på? Det tar ju ett tag innan moderkakan är ute och personalen stannar i rummet ett tag och kollar att allt är okej. När ni blir ensamma igen så har ju "the moment passed" om man säger så.



  • Äldre 1 Oct 20:26
    #7

    det spelar ingen roll hur uttänjd hon kommer vara där nere ONT kommer hon ha ändå. så ont att hon inte kan sitta/gå normalt första dagarna. det kommer blöda en massa och allt är trasigt där nere. vet många som knappt vill använda toalettpapper efter att de kissat för att det gör så ont där nere. så det där har du fått om bakfoten!

    att ens tänka tanken att ha sex när man nyss slitit sönder varje nervtråd där nere vore ju ren galenskap!

    om du inte vill bli utkastad och hatad av din sambo för resten av livet så tänk om, inse att du fattat helt fel och håll för guds skull tyst om din tokiga fantasi

  • Anonym (Yeah)
    Äldre 1 Oct 20:27
    #8
    Klarabella Ko skrev 2014-10-01 20:14:52 följande:

    Ahahahahhahahaha!!!! Du skämtar väl? Hade min sambo försökt komma i närheten av mig när det känts som att mitt underliv dragits genom en gräsklippare hade jag slagit sönder honom!!


    Typexemplet på familjelivs extremistiska medlemmar.
    TS, lyssna inte på vad Klarabella skriver. Hon representerar högst 1% av sveriges befolkning. Tjejerna här har ingen förstående för mäns behov, och än mindre är de villiga att faktiskt stötta sin man när han har lite fetischer.
    Tycker förövrigt du har en trevlig fetisch. Hoppas din fri går med på det.
  • manfrs­thlm
    Äldre 1 Oct 20:29
    #9
    Anonym (osäker) skrev 2014-10-01 20:12:49 följande:

    Eftersom att jag är anonym så vill jag skriva om detta och höra era ärliga åsikter. Jag har en särskild fetisch som jag vill uppfylla med min sambo. Hon är höggravid och ska snart föda. Det jag tänder på är att när hon precis har fött barnet så ska jag ha sex med henne. Det jag tänker mig är att eftersom hon precis fött så kommer hon ändå inte känna av min penis med tanke på hur "uttöjd" hon kommer vara. Min fetisch är alltså att penetrera ett uttöjt hål. Jag vet att det kan vara lite känsligt, men jag tänker mig som så att vi älskar ju varandra. Jag tycker att man på något vis ska kunna visa lite respekt och förståelse för varandra. Hon skadas ju inte av detta. En sak hade varit om hon skulle få ont av att bli penetrerad direkt efter födseln...men i och med att hon är så uttöjd de första minutrarna så får man utan problem in en hand till och med.

    Tror ni hon blir sur om jag framför det som jag presenterat det här, eller finns det en chans att hon går med på det?


    ta upp din fetisch i rummet med personalen när hon har fött så kan dom ge en bedömning om det är ok
  • Äldre 1 Oct 20:30
    #10

    För några år sedan fick personalen BB här i stan springa in en av salarna för att rädda en nyförlöst kvinna från hennes make. Paret var inte svenskt, och det fanns en helt människor som tyckte att det var vikitgt att framhålla. Deras ursprung var i vart fall mindre betydligt mindre intressant än makens mentala status, han lär ha haft typ alla tänkbara diagnoser och en och annan otänkbar.

    Det som inledde kalabaliken var att den nyblivne fadern fick för sig att nu när frugan inte längre är gravid så är det fan i mig dags att få knulla igen.

    :/

Svar på tråden Min fetisch som jag ej vågar framföra till min höggravida sambo..