• Anonym (tjejp­arfym)
    Äldre 2 Oct 10:02
    2975 visningar
    18 svar
    18
    2975

    Okej som kille att använda tjejparfym?

    Hej, jag brukar ta tjejparfym när jag går på fest. har fått en del dåliga kommentarer. 

    vad skulle du tycka? är det okej som kille att bära det. 
    jag tycker tjejparfym luktar bättre...

  • Svar på tråden Okej som kille att använda tjejparfym?
  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 10:04
    #1
    Anonym (tjejparfym) skrev 2014-10-02 10:02:22 följande:

    Hej, jag brukar ta tjejparfym när jag går på fest. har fått en del dåliga kommentarer. 

    vad skulle du tycka? är det okej som kille att bära det. 
    jag tycker tjejparfym luktar bättre...


    är du en stjärtgosse så kan du fortsätta,annars så är rådet att lägga av med dessa fjolliga dumheter
  • eslah
    Äldre 2 Oct 10:08
    #2
    manfrsthlm skrev 2014-10-02 10:04:06 följande:

    är du en stjärtgosse så kan du fortsätta,annars så är rådet att lägga av med dessa fjolliga dumheter


    Men lägg av din mansgris, ta bort vänsterhanden från skrevet och ställ undan stockholm 7.2 ölen med högerhanden.

    Trivs du bra med tjejparfym så kör på. Annars föredrar jag personligen en god herrparfym på en karl.
  • Anonym (tjejp­arfym) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 10:11
    #3
    eslah skrev 2014-10-02 10:08:44 följande:
    Men lägg av din mansgris, ta bort vänsterhanden från skrevet och ställ undan stockholm 7.2 ölen med högerhanden.

    Trivs du bra med tjejparfym så kör på. Annars föredrar jag personligen en god herrparfym på en karl.
    mm, trivs bra med tjejparfym. och det är oftast män som säger dåliga saker. män verkar ha svårare att acceptera det som är lite annorlunda
  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 10:12
    #4
    eslah skrev 2014-10-02 10:08:44 följande:
    Men lägg av din mansgris, ta bort vänsterhanden från skrevet och ställ undan stockholm 7.2 ölen med högerhanden.

    Trivs du bra med tjejparfym så kör på. Annars föredrar jag personligen en god herrparfym på en karl.
    haha där vaknade batikhäxan och F ...me likeCool..haha krävs inte mkt för att få dom små liven i obalans
  • Äldre 2 Oct 10:15
    #5
    eslah skrev 2014-10-02 10:08:44 följande:
    Men lägg av din mansgris, ta bort vänsterhanden från skrevet och ställ undan stockholm 7.2 ölen med högerhanden.

    Trivs du bra med tjejparfym så kör på. Annars föredrar jag personligen en god herrparfym på en karl.
    Äsch , han är bara  en provokatör som inte har  alla .. ja osv  
    Klart du kan använda tjejparfym om du vill TS , själv är jag såld på vissa  herrparfymer, brukar sno min sons Diesel eller YVS  Kouros , luktar ju underbart
  • eslah
    Äldre 2 Oct 10:16
    #6
    Anonym (tjejparfym) skrev 2014-10-02 10:11:09 följande:

    mm, trivs bra med tjejparfym. och det är oftast män som säger dåliga saker. män verkar ha svårare att acceptera det som är lite annorlunda


    Dom skäms väl över att de blir lite småkåta av lukten av dig.
    manfrsthlm skrev 2014-10-02 10:12:19 följande:

    haha där vaknade batikhäxan och F ...me like..haha krävs inte mkt för att få dom små liven i obalans


    Batikhäxa? Klarar inte av batikmönstrade kläder, räcker med att kalla mig häxa!
  • eslah
    Äldre 2 Oct 10:18
    #7
    taquine skrev 2014-10-02 10:15:40 följande:

    Äsch , han är bara  en provokatör som inte har  alla .. ja osv  

    Klart du kan använda tjejparfym om du vill TS , själv är jag såld på vissa  herrparfymer, brukar sno min sons Diesel eller YVS  Kouros , luktar ju underbart


    Eller lite osäker på sin sexualitet?
  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 10:22
    #8

     behövs inte mkt för att göra F röstande batikhäxor upprörda..,den dagen jag  blir osäker på min sexualitet så blir det repet...over and out

  • Anonym (Hu)
    Äldre 2 Oct 10:28
    #9

    Men det är klart att du tycker tjejparfym luktar gott, den är ju gjord för att attrahera killar...Vilket kön vill du attrahera?

    Jag hade en gång en tjejkompis som använde herrparfym för att hon tyckte det luktade godare, eftersom hon ju gillade killar och deras doft. Tankevurpa typ, killarna uppskattade inte doften, så hon slutade med det.

  • Anonym (tjejp­arfym) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 10:30
    #10
    eslah skrev 2014-10-02 10:16:13 följande:
    Dom skäms väl över att de blir lite småkåta av lukten av dig.
    manfrsthlm skrev 2014-10-02 10:12:19 följande:

    haha där vaknade batikhäxan och F ...me like..haha krävs inte mkt för att få dom små liven i obalans


    hahah
  • eslah
    Äldre 2 Oct 10:30
    #11
    manfrsthlm skrev 2014-10-02 10:22:45 följande:

     behövs inte mkt för att göra F röstande batikhäxor upprörda..,den dagen jag  blir osäker på min sexualitet så blir det repet...over and out


    Tydligen inte särskilt svårt att provocera trebenta heller, räcker tydligen med att fladdra med ett par bollar framför dig för att du ska komma ur balans.
  • Anonym (tjejp­arfym) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 10:33
    #12
    Anonym (Hu) skrev 2014-10-02 10:28:51 följande:

    Men det är klart att du tycker tjejparfym luktar gott, den är ju gjord för att attrahera killar...Vilket kön vill du attrahera?

    Jag hade en gång en tjejkompis som använde herrparfym för att hon tyckte det luktade godare, eftersom hon ju gillade killar och deras doft. Tankevurpa typ, killarna uppskattade inte doften, så hon slutade med det.


    vill attrahera kvinnor men inte genom min doft. men tjejperfym luktar mer likt min personlighet än herrperfym. 
  • Anonym (Hu)
    Äldre 2 Oct 10:34
    #13
    Anonym (tjejparfym) skrev 2014-10-02 10:33:07 följande:

    vill attrahera kvinnor men inte genom min doft. men tjejperfym luktar mer likt min personlighet än herrperfym. 


    Tjejer går jättemycket på doften.
  • sextio­talist
    Äldre 2 Oct 10:36
    #14

    Nu tycker jag att parfyrmerade män är det mest osexiga som finns. Ja, jag tycker det, om  det dessutom är en utpräglad feminim doft, då är all attraktionskraft borta.
    Så jag tycker du ska skippa allt vad parfymer heter, tvål och vatten, en deo (inte parfymerad) är exakt vad en man behöver för att vara attraktriv

  • Anonym (tjejp­arfym) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 10:41
    #15
    Anonym (Hu) skrev 2014-10-02 10:34:44 följande:
    Tjejer går jättemycket på doften.
    jag får försöka hitta någon som går på min person och inte har något emot att jag luktar lite kvinnligt Glad
  • Anonym (JpG)
    Äldre 2 Oct 12:30
    #16

    Jag är tjej och använder Jean-Paul Gaultiers herrparfym Le Male, den är grymt god. Ganska snäll i lukten och inte så jättemanlig kanske, inte som rakvatten vilket jag aldrig skulle slänga på mig. Jag har den för att Jag tycker om den, oavsett vad andra tycker, vilket jag bryr mig föga om.
    Vill du ha tjejparfym för att du gillar lukten, ha det! Det är ju ändå mest du som ska gå runt och känna lukten. Om någon gillar dig så går de nog mer på andra saker än vilken parfym du använder. Skulle de välja bort dig pga ditt parfymval är de ändå inget att ha.

  • Anonym (tjejp­arfym) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 18:38
    #17
    Anonym (JpG) skrev 2014-10-02 12:30:57 följande:

    Jag är tjej och använder Jean-Paul Gaultiers herrparfym Le Male, den är grymt god. Ganska snäll i lukten och inte så jättemanlig kanske, inte som rakvatten vilket jag aldrig skulle slänga på mig. Jag har den för att Jag tycker om den, oavsett vad andra tycker, vilket jag bryr mig föga om.
    Vill du ha tjejparfym för att du gillar lukten, ha det! Det är ju ändå mest du som ska gå runt och känna lukten. Om någon gillar dig så går de nog mer på andra saker än vilken parfym du använder. Skulle de välja bort dig pga ditt parfymval är de ändå inget att ha.


    håller med dig till 100. väljer någon bort mig pga parfym så vet jag att jag inte vill ha den personen i alla fall :)
  • Äldre 3 Oct 03:54
    #18

    Ja jag tycker att de är okej att ha vilken parfym man vill! Men att de är coolt att våga ha tjej parfym som kille!

Svar på tråden Okej som kille att använda tjejparfym?