• Anonym (Psyki­skt utmatt­ad!)
    Äldre 2 Oct 10:08
    3312 visningar
    25 svar
    25
    3312

    Elaka störda subba!

    Orkar inte med henne längre! Behöver bara skriva av mig, ursäkta om det blir ett långt inlägg.. och förlåt om det blir konstigt men försöker korta ner så mycket som möjligt.

    Allt började med för ett par år sedan då jag lärde känna en tjej från stallet genom gemensamma vänner. Vi blev vänner men efter ett tag slutade dom gemensamma vännerna att umgås med henne och sa åt mig att jag snart skulle märka varför. Jag viftade bort detta men märkte så småningom att hon är en väldigt speciell människa. Har blivit mobbad under uppväxten, inte har så många vänner, ganska egen med mera. Jag själv har alltid haft många vänner runt om och kring och haft lätt för att lära känna.

    Hur som helst jag tog med henne överallt, fester middagar you name it eftersom hon var en nära vän och jag tyckte inte hon skulle sitta själv hemma. Var jag än tog med henne så hade nästan alla något problem med henne. Där var aldrig någon som ville fortsätta lära känna henne privat och tyckte hon var för på, och väldigt annorlunda, väldigt snorkig i vissa fall och en stor besserwisser.

    Vi båda arbetade som Tim vikarier då kommunen sa upp allihopa så fick vi söka nya jobb. Jag fick ett nytt direkt efter och då dom sökte fler så ordnade jag även jobb åt henne där.
    Under tiden fyllde hon år, jag ordnade lokal bjöd in min umgängeskrets, ordnade med mat och allt det där. Det hela slutade med att hon gick och snackade skit om mig och vände alla kollegor mot mig bakom min rygg. Då jag börjat tröttna på att allt jag sa var fel, hon visste alltid bättre så käftade jag tillslut mot henne om allt. Kollegorna började även dom så småningom uppfatta henne som konstig och elak då jag verkligen alltid ställt upp!

    Innan det bråket så blev det även bestämt och fixar. Jag betäckt hennes häst, och skulle ha fölet.
    Eftersom hon själv skulle ta ansvar för mamman, så innebär det att tills mitt föl är av vänja så måste jag ha kontakt med henne!

    Allt fortsatte, hästen hade hon hos en äldre kvinna som var hennes vän, dom betedde sig som två 14 åringar mot mig under hela tiden hästen stod där uppe, och vad jag än gjorde så var det fel.

    Det slutade med att nu har mamman och fölet flyttat upp till granngården där en av hennes vänner som hon inte känns väldigt länge håller i stallet. Ett värdigt bra ställe med ärliga mogna och snälla tjejer. I början förstod jag att dom var lite kyliga, men nu på senare tid har även dom tröttnat på hennes fasoner, kan allt vet allt, med mera och börjat stötta mig i allt vad det heter och även dom insett att hon är totalt socialt handikappad. Får då även höra att från första stund gick hon och skulle få alla att välja hennes sida och besätta vilken hemsk människa jag var som tryckte ner henne, berättade om mitt privatliv med mera. Detta är absolut inte första gången hon gör såhär i Heller.

    Snart får det fan vara nog! Förlåt mig om jag låter elak nu men 100 flugor kan inte ha fel! Skit är gott! Ungefär som jag har många underbara vänner och är glad och spontan, medan hon har ett fåtal varav hälften tröttnar inom ett halvår ! Går runt och snackar en jävla massa skit, och hugger dolken i ryggen på en. Är så jävla trött på att hon ska förstöra , snacka skit och gå emot vad man än säger. Tills någon annan säger samma sak!
    Vad är det för fel på henne ?
    Trött tjej :/

    Jag är långt ifrån perfekt det vill jag också påpeka!

  • Svar på tråden Elaka störda subba!
  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 10:15
    #1

    vem fan är detCool

  • Anonym (Psyki­skt utmatt­ad!) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 10:36
    #2

    Ja en väldigt annorlunda tjej. Som antagligen kommer att bli jäkligt ensam

  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 10:40
    #3
    Anonym (Psykiskt utmattad!) skrev 2014-10-02 10:36:40 följande:

    Ja en väldigt annorlunda tjej. Som antagligen kommer att bli jäkligt ensam


    vrf då...
  • Anonym (Psyki­skt utmatt­ad!) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 10:46
    #4

    För vem hon än lär känna så tröttnar dom på hennes attityd, hennes sätt.. vilket gör att man inte står ut med henne ! Tyvärr.. när vi var vänner så varnade jag henne som en vän som faktiskt bryr sig att hennes attityd inte fungerar i längden . Men då var jag dum i huvudet fast där är konkreta bevis

  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 10:57
    #5
    Anonym (Psykiskt utmattad!) skrev 2014-10-02 10:46:53 följande:

    För vem hon än lär känna så tröttnar dom på hennes attityd, hennes sätt.. vilket gör att man inte står ut med henne ! Tyvärr.. när vi var vänner så varnade jag henne som en vän som faktiskt bryr sig att hennes attityd inte fungerar i längden . Men då var jag dum i huvudet fast där är konkreta bevis


    skit i det där..skaffa nya vänner
  • Anonym (Psyki­skt utmatt­ad!) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 11:07
    #6

    Vännerna har jag inga problem med, men var jag än går eller träffar så gör hon allt för att sprida dynga. Visst hon skjuter sig själv i foten då många vill skapa egna uppfattningar och inte alls håller med henne men det är himla jobbigt. Varför gör hon då så? Varför få alla att tycka illa om mig ?

  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 11:46
    #7
    Anonym (Psykiskt utmattad!) skrev 2014-10-02 11:07:21 följande:

    Vännerna har jag inga problem med, men var jag än går eller träffar så gör hon allt för att sprida dynga. Visst hon skjuter sig själv i foten då många vill skapa egna uppfattningar och inte alls håller med henne men det är himla jobbigt. Varför gör hon då så? Varför få alla att tycka illa om mig ?


    låter som hon e avis på dig
  • Anonym (Psyki­skt utmatt­ad!) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 13:28
    #8

    Ja jag vet inte, vet bara att jag inte står ut en dag till. Vill bara slippa henne så fort jag kan ????

  • manfrs­thlm
    Äldre 2 Oct 13:32
    #9
    Anonym (Psykiskt utmattad!) skrev 2014-10-02 13:28:23 följande:

    Ja jag vet inte, vet bara att jag inte står ut en dag till. Vill bara slippa henne så fort jag kan ????


    dumpa slynan då...klipp bara
  • Anonym (Psyki­skt utmatt­ad!) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 13:37
    #10

    Oh om jag kunnat. Tyvärr måste min bebis häst vara med sin mamma ett tag till! Sån jävla otur


    manfrsthlm skrev 2014-10-02 13:32:36 följande:

    dumpa slynan då...klipp bara


Svar på tråden Elaka störda subba!