• lenasrikard

    planerar barn

    någon som planerar barn till 2014 eller 2015 även ni andra som planerar barn är välkommen att följa med denna tråd 

  • Svar på tråden planerar barn
  • Cissi2801

    Hej!

    Är ett par som planerar barn till någon gång under 2015...

    Tog ett ÄL test i onsdags kväll som va positivt så hoppas på att de sätter sig nu... Hänger gärna på denna tråden

  • Cissi2801
    lenasrikard skrev 2014-10-03 14:37:59 följande:

    välkommen hoppas  oxå på ett pluss snart 


    Ja, jag är fortfarande i fertilstadiet innan ägglossningen, men självklart hoppas jag på ett pluss...

    Skall även in till kvinnokliniken 14/10 för att kolla så allt står rätt till men hoppas även att de hittar något positivt som en surprise för mig och sambon...

    Har velat ha barn länge...

    Hur länge har ni försökt?
  • lenasrikard

    hejsan jag  har haft  2 missfall så vi har  försökt sen i mars så där inte så jättelänge men  vi hoppas snart att få ett plus på stickan  hoppas kommer Glad

  • Klisterkalas

    Hej. Är 19 och min sambo är 21 vi vill ha barn och försökte förra månaden utan resultat. Nu får det komma när de kommer, men hoppas såklart på bebis :)

  • Cissi2801

    Det är bra tänkt.. Så tänker vi oxå...

    Att kommer det så kommer det..

  • Frallanz

    Hej tjejer!

    BiM 12/10, första försöket, första barnet.
    Känner mig inte speciellt gravid, är dock lite öm i brösten, men inte alls så farligt ömma. Gasig/bubblig och lös i magen (sorry för infon!). 


    Men bortsett från det så har jag inga som helst symtomer, känner att det inte tog sig denna gång, så har redan taggat inför försök nr 2 nästa månad :)

    Kram på er.

  • Frallanz
    lenasrikard skrev 2014-10-03 19:18:49 följande:

    det kommer när det  kommer  men längtan efter barn är stark  men det kommer med tiden


    Så är det, men man vill ju att den dagen ska vara NU, helst igår! :)
Svar på tråden planerar barn