• leg4
    Äldre 4 Oct 17:50
    31281 visningar
    54 svar
    54
    31281

    Hur skaffar man barn?

    Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.

  • Svar på tråden Hur skaffar man barn?
  • Äldre 4 Oct 17:53
    #1

    Jag läste i veckans Nettoblad att de hade specialpriser på barn denna veckan. Kan rekommendera deras, Lidls går inte ens att jämföra.
    Lycka till!

  • Äldre 4 Oct 18:06
    #2

    Ni bör gå en kurs i sexualkunskap.

  • Common sense
    Äldre 4 Oct 18:31
    #3
    leg4 skrev 2014-10-04 17:50:32 följande:

    Hur gör man för att skaffa barn egentligen? 


    Låt mig hjälpa er på traven.
  • leg4
    Äldre 4 Oct 19:07
    #4
    Common sense skrev 2014-10-04 18:31:30 följande:

    Låt mig hjälpa er på traven.


    Kan du förklara mer noggrant? Jag fattar ingenting
  • leg4
    Äldre 4 Oct 19:08
    #5
    Tines skrev 2014-10-04 18:06:41 följande:

    Ni bör gå en kurs i sexualkunskap.


    Var hittar man en sådan kurs?
  • leg4
    Äldre 4 Oct 19:10
    #6

    L


    Hockeyfrissa skrev 2014-10-04 17:53:29 följande:

    Jag läste i veckans Nettoblad att de hade specialpriser på barn denna veckan. Kan rekommendera deras, Lidls går inte ens att jämföra.

    Lycka till!


    Hur mycket kostar det? Vi har ganska dålig ekonomi, så vi vill helst köpa ett barn så billigt som möjligt.
  • lagune­n
    Äldre 4 Oct 19:12
    #7
    leg4 skrev 2014-10-04 17:50:32 följande:

    Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.


    Skolkade du ifrån sexualundervisningen i skolan?
  • Äldre 4 Oct 19:19
    #8

    Du förlöjligar ett stort problem för många!!

    *inte ett dugg road*

  • Äldre 4 Oct 19:21
    #9
    leg4 skrev 2014-10-04 17:50:32 följande:

    Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.


    Två ligger och en står. Samlag förstår du 
  • Äldre 4 Oct 19:23
    #10
    Pimpinellan skrev 2014-10-04 19:19:35 följande:

    Du förlöjligar ett stort problem för många!!

    *inte ett dugg road*


Svar på tråden Hur skaffar man barn?