• Klisterkalas

    Vi som hoppas på plus 2015!

    Hej!
    Jag är en tjej på 19 år. Förlovad och bor tillsammans med min pojkvän som är 21.
    Vi har sen förra månaden försökt skaffa barn men inget plus, kan förstå det då vi båda var för "på" och de va de enda vi tjata om haha. Denna månad har vi tänkt att prova igen och bara ta det som de kommer helt enkelt :)

    Har sen innan ett missfall i v 13 för två år sen med min FD kille.

    Skulle va kul om det var några mer som vill följas åt till ett plus, prata och stötta. :)
    Kram!

  • Svar på tråden Vi som hoppas på plus 2015!
  • Hmathilda

    Hej! :)

    Vi försöker också bli gravida, dock med vårat andra barn :) så första försöket denna månad :)

  • Klisterkalas
    EmmaMatildaa skrev 2014-10-06 07:36:38 följande:

    Hej! Vi försöker också bli gravida och har ett missfall bakom oss, var bara i vecka 8 men ändå!


    Åh va roligt! Stort lycka till och tack för att du delar med dig :D vi får ha kontakt här!
  • Klisterkalas
    Hmathilda skrev 2014-10-07 14:06:38 följande:

    Hej! :)

    Vi försöker också bli gravida, dock med vårat andra barn :) så första försöket denna månad :)


    Hej! Va kul! Vi får uppdatera varandra :D lycka till!
  • Klisterkalas
    EmmaMatildaa skrev 2014-10-06 07:36:38 följande:

    Hej! Vi försöker också bli gravida och har ett missfall bakom oss, var bara i vecka 8 men ändå!


    Hur går det för er?
  • Freya1

    Hej!

    Va roligt att det finns fler unga som försöker skaffa barn, är själv 21 år och jag o min sambo har diskuterat barn i ett års tid, o igår bestämde vi oss för att sluta med p-pille. Antagligen kommer de ta lite tid om alla p-piller hormoner ska ut ur kroppen först, men vi vill gärna ha ett plus iallafall i början på nästa år :)

  • Hmathilda

    Här går de segt, fortfarande inne på första försöket, har haft lite ont i livmodern och mer flytningar men vet inte om de beror på äm, eller nått annat, ett tag kvar iaf till bim, men jag håller tummarna! :)

  • Klisterkalas
    Freya1 skrev 2014-10-17 16:57:55 följande:

    Hej!

    Va roligt att det finns fler unga som försöker skaffa barn, är själv 21 år och jag o min sambo har diskuterat barn i ett års tid, o igår bestämde vi oss för att sluta med p-pille. Antagligen kommer de ta lite tid om alla p-piller hormoner ska ut ur kroppen först, men vi vill gärna ha ett plus iallafall i början på nästa år :)


    Härligt! Vi ska testa oss på en grej nästa månad om det inte visar positivt nu. Men de är inte så troligt, vi har knappt haft sex :) men vi får se!
Svar på tråden Vi som hoppas på plus 2015!