• Äldre 6 Oct 18:21
    1392 visningar
    21 svar
    21
    1392

    Vad tror ni positivt?

    Hej! Skulle verkligen behöva hjälp att analysera mina senaste test. Tog två nu på em tycker mig ana något på båda men behöver fler ögon.

  • Svar på tråden Vad tror ni positivt?
  • Anonym (:()
    Äldre 6 Oct 18:23
    #1

    Jag ser inte ens en skugga :(

    Är din mens mycket sen?

  • Äldre 6 Oct 18:35
    #2
    Anonym (:() skrev 2014-10-06 18:23:26 följande:

    Jag ser inte ens en skugga :(

    Är din mens mycket sen?


    Oki ja en månad ca tycker mig se på båda men får väl ta ett nytt imorgon.
  • Camill­a85ify
    Äldre 9 Oct 14:09
    #3

    När min mens var försenad en hel månad och testerna trots det visade neg, visade det sig att jag var gravid men fostret var dött (i vecka 8-9) och kroppen hade därför inte utsöndrat HCG och ej resulterat i MF. Det blev en abort på det... Får du ingen mens och ingen plus kan de va värt att gå till gyn!

  • Äldre 12 Oct 07:24
    #4

    Tog nytt test imorse och det verkar vara ett pyre i magen iaf :)

  • Äldre 12 Oct 08:31
    #5

    Jag ser! Sådär såg mitt ut på tidigt test. Några dagar senare tog jag ett digitalt. :)

  • Äldre 12 Oct 08:33
    #6

    Grattis!!! Plussade också igår :))

  • Camill­a85ify
    Äldre 12 Oct 21:25
    #7

    Men hade du BMI för en månad sedan? Är du säker på det? (Ursäkta jag frågar,tänkte bara du kan ha haft senare ÄL och en lång cykel ) =)

  • Äldre 12 Oct 21:26
    #8

    Ser tyvärr ingenting på dom första och det sista tycker jag är för smalt för att vara något.. 

  • Äldre 13 Oct 07:58
    #9
    Camilla85ify skrev 2014-10-12 21:25:40 följande:

    Men hade du BMI för en månad sedan? Är du säker på det? (Ursäkta jag frågar,tänkte bara du kan ha haft senare ÄL och en lång cykel ) =)


    Hej! Ja nått sånt måste det ha varit. Detta var ju inte planerat har gått på cerazette och därför har set varit svårt att veta exakt när man ska ta test osv. Men det sista är solklart positivt vet att man inte ska kolla på testen efter testtiden men det var så starkt då och rosa/ lila och inte tunt. Har drag i tjejscen och har börjat må illa smått främst på morgonen. Antar att en trea är på g trots allt, lite oväntat men välkommet ändå. Ska ringa mvc idag iaf.
  • Äldre 13 Oct 08:44
    #10
    josefinkni skrev 2014-10-13 07:58:10 följande:
    Hej! Ja nått sånt måste det ha varit. Detta var ju inte planerat har gått på cerazette och därför har set varit svårt att veta exakt när man ska ta test osv. Men det sista är solklart positivt vet att man inte ska kolla på testen efter testtiden men det var så starkt då och rosa/ lila och inte tunt. Har drag i tjejscen och har börjat må illa smått främst på morgonen. Antar att en trea är på g trots allt, lite oväntat men välkommet ändå. Ska ringa mvc idag iaf.
    Men alltså om mensen är över en månad sen så skulle testen vara mycket starkare.. Bra att du ringer mvc och får det undersökt isåfall
Svar på tråden Vad tror ni positivt?