• Äldre 11 Oct 17:48
    3665 visningar
    13 svar
    13
    3665

    Gå ner i vikt jättesnabbt?

    Har ni några speciella knep att rekommendera? Väger runt 80 kilo men har utstickande mage efter alltför många öl, inte så roligt.

  • Svar på tråden Gå ner i vikt jättesnabbt?
  • Äldre 11 Oct 17:52
    #1

    Bättre gå ner långsamt och behålla den nya vikten. Glad Snabb viktnedgång leder bara till snabb uppgång när man börjar äta normalt. För man kan inte gå ner snabbt annat än genom att knappt äta.

  • Äldre 11 Oct 17:54
    #2
    Pimpinellan skrev 2014-10-11 17:52:57 följande:

    Bättre gå ner långsamt och behålla den nya vikten. Glad Snabb viktnedgång leder bara till snabb uppgång när man börjar äta normalt. För man kan inte gå ner snabbt annat än genom att knappt äta.


    Ok, antar att du rekommenderar att gymma, kan du uttala dig om några övningar som man bränner mycket på? Fast sen är det väl som så också att kosten spelar enorm roll eller vet jag fel då?
  • Anonym ((K))
    Äldre 11 Oct 17:57
    #3
    waiigren skrev 2014-10-11 17:54:43 följande:
    Ok, antar att du rekommenderar att gymma, kan du uttala dig om några övningar som man bränner mycket på? Fast sen är det väl som så också att kosten spelar enorm roll eller vet jag fel då?
    Välj motion du gillar, för då blir den av. Blanda gym och konditionsträning.

    Att ändra maten är mest effektivast om man vill gå ner i vikt. I ditt fall, börja med ölen, om du fortfarande dricker det.
  • Äldre 11 Oct 17:59
    #4
    waiigren skrev 2014-10-11 17:54:43 följande:
    Ok, antar att du rekommenderar att gymma, kan du uttala dig om några övningar som man bränner mycket på? Fast sen är det väl som så också att kosten spelar enorm roll eller vet jag fel då?

    All träning och motion funkar,även att endast äta mindre och bara ta promenader. Mamma gick ner 6 kg på ett år enbart av att sluta äta godis! Många bäckar små du vet... Glad Gör det du tycker är kul! Hatar du gymmet så skit i det. Du kommer långt bara av att skippa ölen-och för den delen all läskedryck också om du nu dricker sånt.
  • Äldre 11 Oct 17:59
    #5

    Har nästan helt slutat dricka alkohol faktiskt.

  • Äldre 11 Oct 18:00
    #6

    Tack ska ni ha för svar hursomhelst! Glad

  • Anonym ((K))
    Äldre 11 Oct 18:06
    #7
    waiigren skrev 2014-10-11 17:59:53 följande:

    Har nästan helt slutat dricka alkohol faktiskt.


    Bra Glad
  • Äldre 11 Oct 18:09
    #8
    waiigren skrev 2014-10-11 17:59:53 följande:
    Har nästan helt slutat dricka alkohol faktiskt.
    Super! Det är mycket kalorier och inte nyttigt f.ö heller.
  • Anonym (tjej)
    Äldre 11 Oct 20:22
    #9

    Vill du slippa ölmage så kan du testa detta: ät 1500 kcal/dag. Träna 3 ggr/vecka. Då kör du kondition i 45 min, sedan styrka.

  • Anonym (Gickn­ersomi­nihelv­ete)
    Äldre 6 Nov 15:39
    #10

    Jag köpte synefrin och den har hjälpt mig som fan att gå ner i vikt! Jag kombinarade dem med träning och jag är supernöjd.

  • Äldre 28 Nov 11:54
    #11

    Jag testade Acaibär vilket fungerade riktigt bra! Gick ner väldigt mycket

  • dirty8­8
    Äldre 28 Nov 18:15
    #12

    Ät ingenting och håll kroppen i rörelse så mycket som möligt. Svettas ur all vätska du har i kroppen

  • dirty8­8
    Äldre 28 Nov 18:18
    #13
    hannasten skrev 2014-11-28 11:54:51 följande:

    Jag testade Acaibär vilket fungerade riktigt bra! Gick ner väldigt mycket


    Om du tror att det var tack vare bären så är du knäpp i bollen.
Svar på tråden Gå ner i vikt jättesnabbt?