• Wall Enberg

    Män/Killar: Sova i kalsonger och pjamas?

    En del sover i kallingar och de flesta i pyamas, fåtalet sover nakna, men en del menar att man ska ha både kalsonger och pjamas. Jag tycker bamse verkar ha det varmt ändå och vill komma ut, men kanske är bra i kalla sängar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män/Killar: Sova i kalsonger och pjamas?
  • Anonym (Förvånad)

    Sover ni i kläderna ni har på er hemma och ute när det är varmt?

  • Anonym (Förvånad)
    Sensitiveguy skrev 2014-10-12 20:23:22 följande:

    Runes då...


    När var hur?
  • Sensitiveguy
    Anonym (Förvånad) skrev 2014-10-13 06:25:52 följande:

    När var hur?


    Hela tiden...
  • Anonym (Förvånad)
    Sensitiveguy skrev 2014-10-13 15:12:03 följande:
    Hela tiden...
    Åh stackars dig, finns det medecin?
  • Common sense
    Wall Enberg skrev 2014-10-12 02:45:23 följande:

    En del sover i kallingar och de flesta i pyamas, fåtalet sover nakna, 


    De flesta i pyjamas? Betvivlar jag starkt.

    Min erfarenhet (som kvinna då) är att de flesta män sover i kallingar eller nakna. (Ja, även när det inte är sex på G).

    Själv sover jag naken, trots att jag är singel. Och för de som ibland oroar sig för "men tänk om huset börjar brinna, ska du springa ut naken då?"

    För det första hänger min morgonrock på sänggaveln, bara grabba tag i farten. Och om jag nu av någon anledning inte skulle hinna få tag på den, så tror jag nog att jag hellre springer ut naken än brinner inne. Får väl hoppas på att grannarna eller omtänksamma brandmän (hubba hubba) har en filt eller något annat att skyla mig med. Kan inte tänka mig att mitt  största problem är skamkänsla över att vara naken när mitt hus håller på att brinna ned. Tungan ute

    Oj. Nu gled jag visst iväg och blev riktigt OOT.
  • Anonym (Förvånad)
    Common sense skrev 2014-10-14 07:21:52 följande:
    De flesta i pyjamas? Betvivlar jag starkt.

    Min erfarenhet (som kvinna då) är att de flesta män sover i kallingar eller nakna. (Ja, även när det inte är sex på G).

    Själv sover jag naken, trots att jag är singel. Och för de som ibland oroar sig för "men tänk om huset börjar brinna, ska du springa ut naken då?"

    För det första hänger min morgonrock på sänggaveln, bara grabba tag i farten. Och om jag nu av någon anledning inte skulle hinna få tag på den, så tror jag nog att jag hellre springer ut naken än brinner inne. Får väl hoppas på att grannarna eller omtänksamma brandmän (hubba hubba) har en filt eller något annat att skyla mig med. Kan inte tänka mig att mitt  största problem är skamkänsla över att vara naken när mitt hus håller på att brinna ned. Tungan ute

    Oj. Nu gled jag visst iväg och blev riktigt OOT.
    Det är väl vi i villa som får frysa om vi är för nakna, min fru sover med kläderna på.
  • Common sense
    Anonym (Förvånad) skrev 2014-10-14 08:21:39 följande:
    Det är väl vi i villa som får frysa om vi är för nakna, min fru sover med kläderna på.
    Fast jag bor också i villa och sover naken. Jag har det varmt och gott i sovrummet. Glad

    Villa och villa...  jag kallar det snarare hus. Villa låter så stort och flådigt, jag bor i ett litet gammalt hus från slutet av 1800-talet så villa känns som fel ord för min lilla "stuga".
  • Sensitiveguy
    Anonym (Förvånad) skrev 2014-10-14 05:54:06 följande:

    Åh stackars dig, finns det medecin?


    Ja, när kan jag överräcka dem?
  • Original Gangster OG

    Onödigt att sova i både kallingar och pyjamas hotdoggen får nog för varmt då bäst men antigen eller

  • Original Gangster OG
    Common sense skrev 2014-10-14 07:21:52 följande:

    De flesta i pyjamas? Betvivlar jag starkt.

    Min erfarenhet (som kvinna då) är att de flesta män sover i kallingar eller nakna. (Ja, även när det inte är sex på G).

    Själv sover jag naken, trots att jag är singel. Och för de som ibland oroar sig för "men tänk om huset börjar brinna, ska du springa ut naken då?"

    För det första hänger min morgonrock på sänggaveln, bara grabba tag i farten. Och om jag nu av någon anledning inte skulle hinna få tag på den, så tror jag nog att jag hellre springer ut naken än brinner inne. Får väl hoppas på att grannarna eller omtänksamma brandmän (hubba hubba) har en filt eller något annat att skyla mig med. Kan inte tänka mig att mitt  största problem är skamkänsla över att vara naken när mitt hus håller på att brinna ned. 

    Oj. Nu gled jag visst iväg och blev riktigt OOT.


    Håller med detdär om kallingar de flesta sover nog i kallingar/boxers
  • Mullbär

    Svarar åt min man. Naken!!!
    Jag introducerade han i att sova näckers för 5 år sedan och nu förstår han inte hur han nånsin kunnat sova i plagg. När vi började prata kunde han lätt sova fullt påklädd, i tajta jeans med skärp o allt. Det kan han inte föreställa sig längre. Dock annorlunda när man bor hemma och hans "rum" var genomfart där hela stora familjen rände alla tider på dygnet, så han var ju tvungen att iaf ha kalsingar på sig. Då. Onödigt och obekvämt att ha kläder på sig i sängen. Näck ftw.

Svar på tråden Män/Killar: Sova i kalsonger och pjamas?