• Anonym (Kalle kula)

    Har du haft analsex?

    Kort fråga - har du någon gång haft penetrerande analsex? Ja eller nej - hoppas på många svar. :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft analsex?
  • Anonym (Kalle kula)

    0 visningar och redan 48 svar. Konstigt. Jag jag la in frågan för två minuter sen!

  • Alexandre Nayle
    Anonym (Kalle kula) skrev 2014-10-12 21:48:55 följande:

    0 visningar och redan 48 svar. Konstigt. Jag jag la in frågan för två minuter sen!


    Tydligen älskar folk att svara på inegritetskränkande frågor
  • Armageddon

    Är sjukt läckert att knulla en tjej analt, tur man har en fru som älskar det!

  • Anonym (Mr Anal)

    Läckert att turas om att köra analt med tjejen som går igång på sin strap-on dildo nästan lika mycket som jag gör Solig

  • Anonym (RN)

    Våga med analsex som jag och min sambo gick bra med lungt tempo i början sen andra gång gör lite mer takt som vi gillar sen min sambo prövat med strapon med mig gillar vi mycket och ska göra mer senare när vi har lust. Var inte rädd och gärna ta försiktigt i början vad ni känner så

  • Småstad
    Alexandre Nayle skrev 2014-10-12 22:01:53 följande:

    Tydligen älskar folk att svara på inegritetskränkande frågor


    Eftersom en frivillig anonymiserad webb-undersökning kränker min integritet? Hade du lite otur när du tänkte där?
  • Anonym (Ja)

    ja jag är kille. Ja skönast var det när jag blev knullad av en kille, han kunde knulla. har även provat att rövknulla tjej, båda är sköna

  • Anonym (Yes)

    För ca tre timmar sen. Min kk var här. Han messade för en stund sen och skrev att han aldrig knullat någon så hårt och länge i analen.

    Det var riktigt skönt...

  • Cl4udio
    Anonym (Yes) skrev 2014-11-17 00:33:42 följande:

    För ca tre timmar sen. Min kk var här. Han messade för en stund sen och skrev att han aldrig knullat någon så hårt och länge i analen.

    Det var riktigt skönt...


    Skål
  • Anonym (yess)

    Att ha analsex är underbart sålänge det är med rätt person och man låter det ta den tid det tar!

    Finns inget bättre helt ärligt

  • Anonym (Kalle kula)
    Anonym (Yes) skrev 2014-11-17 00:33:42 följande:

    För ca tre timmar sen. Min kk var här. Han messade för en stund sen och skrev att han aldrig knullat någon så hårt och länge i analen.

    Det var riktigt skönt...


  • Anonym (Frugan)

    Med rätt person är analsex det bästa jag vet! Har haft mindre bra upplevelser med analsex oxå. Med min man är det dock fantastiskt och vi har det i stort sätt varje gång vi har sex :)

Svar på tråden Har du haft analsex?