• Anonym (Bedragen man)

    Nybliven singelman efter hennes otrohet

    Hej,
    Ny här på familjeliv och även ny inom singelvärlden efter att varit tillsammans länge med fru som jag har 2 gemensamma barn med.
    Detta pga av hennes otrohet.
    Finns det fler här i samma situation och som vet hur man genomlider den här första ensamhetstiden efter att ha blivit så svårt bedragen?

  • Svar på tråden Nybliven singelman efter hennes otrohet
  • Anonym (Bedragen man)

    Tänk om det bara vore så enkelt

  • MikNis

    `Det blir väl vad man gör det till? 

    Du har väl gapat osv.. i stället för att diskutera problemet.. och komma fram til en lösning...

    Det kan vara att ha öppet förhållande,  att prata om varför man är otrogen osv... 

  • Anonym (runken)
    MikNis skrev 2014-10-14 20:55:27 följande:

    `Det blir väl vad man gör det till? 

    Du har väl gapat osv.. i stället för att diskutera problemet.. och komma fram til en lösning...

    Det kan vara att ha öppet förhållande,  att prata om varför man är otrogen osv... 


    STFU
  • Anonym (Bedragen man)

    Men jag är inte sugen på att komma tillbaka till henne men det kan ju ändå kännas ensamt och man känner sig ganska rejält bränd..

  • Anonym (Samma)

    Är i precis samma situation som dig just i denna stund! Häxan som det känns nu måste bo med mig också en månad vi har två barn!.

  • Anonym (Bedragen man)

    Jag vet precis, min bodde med mig i 3 veckor också innan hon flyttade ut, fy vilken tid. Men det är faktiskt jobbigt nu när hon flyttat också, ensamt minst sagt

  • MikNis
    Anonym (runken) skrev 2014-10-14 21:01:28 följande:
    STFU
    Vad är det du försöker framföra? 
  • Anonym (Bedragen man)

    Där fick vi tydligen inget svar MikNis :)

  • Anonym (Samma)

    Själv kommer jag ha en stor 4:a själv. Barnen kommer jag ha 7+5 dagar i månaden pågrund av mitt skiftjobb! Har dok börjat acceptera det mer och mer. Vad mycket kommer du/ni ha era barn.?

Svar på tråden Nybliven singelman efter hennes otrohet